Miele a înregistrat vânzări în creștere cu 5,9% și a angajat peste 1.000 de oameni, în anul financiar 2016 – 2017

Compania Miele a avut vânzări de 3,93 de miliarde de euro în anul financiar 2016-2017, încheiat pe 30 iunie 2017, indicând o creștere anuală de 218 milioane de euro sau de 5,9%.

MieleMomentele de referință din perioada analizată includ preluarea unei participații de control la compania specializată în tehnologie medicală Steelco, lansarea Miele Venture Capital GmbH și deschiderea unei noi unități de business, Smart Home.

În prezent, Miele are la nivel global aproximativ 19.500 de angajați. Pe timpul perioadei analizate, investițiile au totalizat 225 de milioane de euro.Bordul de conducere al Miele anticipează o creștere semnificativă, atât a cifrei de afaceri, cât și a volumului de unității vândute, în următorul an financiar.

Smart Home: o nouă direcție de business

Noua unitate de business Smart Home a intrat în funcțiune din toamna trecută, aducând împreună cercetarea și dezvoltarea, producția și marketingul. Prin noua sa filială, Miele Venture Capital GmbH, compania susține și startup-urile promițătoare din industrie.

La Miele Smart Home, accentul se pune pe modelul de afaceri, tehnologie și aplicații în smart home sau Industry 4.0, dar și pe producția inovatoare și tehnologiile de produs. Iar la viitoarea expoziție LivingKitchen, din ianuarie, compania va prezenta versiunea sa culinară extinsă a aplicației mobile Miele.  În colaborare exclusivă cu platforma Kitchen Stories, vor fi accesibile, pe telefon, peste 1.100 de rețete Miele și mai mult de 200 de rețete video.

Steelco aparține acum grupului Miele

Unitatea de business Miele Professional, care curpinde tehnologia de spălare, mașini de spălat vase comerciale, dar și tehnologia medicală și de laborator, a înregistrat vânzări de 484 de milioane de euro pe parcursul anului financiar trecut.

În domeniul tehnologiei medicale, Miele și-a îmbunătățit semnificativ poziția pe piață, prin preluarea unei participații de control la compania italiană Steelco Group, care face acum parte din grupul Miele.

Mai mulți angajați în Germania și la nivel internațional

Până la data 30 iunie 2017, compania avea o echipă de 19.465 de angajați la nivel mondial, în creștere cu aproximativ 1.095 de oameni de la an la an.

La debutul noului an de training, care va începe la 1 septembrie, aproximativ 500 de tineri din locațiile din Germania vor începe activitatea de ucenice într-una din cele 30 de profesii comerciale sau meserii tehnice. În jur de 120 de tineri vor începe un curs dublu de studii, care va cuprinde ucenicie și studii universitare. Această opțiune este disponibilă, pentru moment, în administrarea afacerilor, inginerie electrică, inginerie mecanică, informatica de afaceri și inginerie industrială.

Investiții la nivel înalt în materie de producție și vânzări

În anul analizat, compania a investit 225 de milioane de euro, cu 41 de milioane de euro mai mult decât anul trecut sau, în procente, cu 23% mai mult. Aproximativ două treimi din aceste investiți au fost alocate sediilor din Germania, dintre care 60% au fost destinate dezvoltării de noi aparate și extinderii, conversiei și modernizării echipamentului de producție.

La sfârșitul anului 2016, Dr. Eduard Sailer al Miele Group a ieșit la pensie, după 19 ani ca membru al boardului responsabil cu problemele tehnice. Succesorul lui este Dr. Stefan Breit, care a fost manager la fabrica de producție din Gütersloh. În această tranziție, meticulos pregătită, Dr. Breit a venit în board încă din aprilie 2016, fiind unul dintre cei șase directori executivi pentru o perioadă de intervenție. Membrii boardului, fiecare cu drept de vot egal, sunt Olaf Bartsch (Finanțe/Administrație), Dr. Axel Kniehl (Marketing/Sales), Dr. Markus Miele și Dr. Reinhard Zinkann (Directori Executivi și Co-Proprietari).

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreținere a rufelor; mașini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreținere a rufelor și mașini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale și de laborator. În 2007, compania și-a deschis porțile și în România, una dintre principalele țări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 427 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Miele a înregistrat vânzări în creștere cu 5,9% și a angajat peste 1.000 de oameni, în anul financiar 2016 – 2017
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *