Valentine’s Day a adus vanzari prin afiliere cu 40 – 50% mai mari

Valentine’s Day a generat celor peste 300 de magazine online de pe platforma de marketing prin afiliere 2Parale vanzari mai mari cu 40-50% fata de perioada similara a anului trecut, conform blogului 2Parale.

vanzari-februarie-2Parale

Cumparatorii online au acordat mai multa atentie tipurilor de produse comandate, in topul cresterilor aflandu-se bijuteriile, cosmeticele si produsele electronice&ingrijire personala, comparativ cu anii trecuti cand se achizitionau multe produse generale din categoria Cadouri. Insa, spre deosebire de 2013, romanii au cheltuit sume mai mici in multe cazuri.

Varful cumparaturilor a fost in perioada 11-12 februarie, cu doar cateva zile inainte de Valentine’s Day. Romanii au continuat insa sa plaseze comenzi in numar mare inclusiv pe 14 februarie.

Ca obiceiuri de cumparare online, in perioada 8-16 februarie au fost preferate produse din categoriile Bijuterii, Ceasuri, Lenjerie, Flori, Electronice&Ingrijire personala. In topul segmentelor cu cele mai mari evolutii la nivel de vanzari, comparativ cu 2013, se afla magazinele de cosmetice (+95%) si cele de bijuterii (+69%), a caror crestere deriva si din diversificarea ofertei, pe piata activand atat branduri mari, precum AVON si Yves Rocher, cat si magazine online de nisa, axate pe produse naturiste sau articole de argint. In top se afla si articolele vestimentare si de incaltaminte, ale caror vanzari s-au majorat cu peste 30%.

Pentru domni se pare ca au fost alese mai degraba produse IT&C si, spre deosebire de 2013, mai multe electronice, categoria marcand o crestere anuala de peste o treime. In multe situatii s-a observat diminuarea bugetului alocat pentru o comanda, astfel ca, pe categorii de produse precum Bijuterii, Ceasuri, Lenjerie a scazut valoarea medie a unei tranzactii.

Pe de alta parte, cheltuielile pentru electronice s-au dublat per comanda, iar pe IT&C au crescut. De altfel, cele mai scumpe achizitii din perioada analizata vin din segmentul IT&C, unde sunt tranzactii si de peste 10.000 lei.

Potrivit obiceiurilor de consum din anii trecuti, se asteapta un nou varf al cumparaturilor in jurul datei de 20 februarie, anterior zilei de Dragobete.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 465 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » online » Valentine’s Day a adus vanzari prin afiliere cu 40 – 50% mai mari
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *