Rezultatele finale ale campaniei eMAG de Black Friday

Ieri, 17 noiembrie 2017, s-a consumat o nouă ediţie a campaniei de reduceri Black Friday, ziua cu cele mai multe dar si cele mai mari reduceri din an.

Iată care au fost rezultatele finale ale întregii campanii Black Friday de la eMAG.ro, cel mai mare retailer online din România şi din regiune, rezultate înregistrate în sistemul PayU Romania:

Black Friday

Crazy Days – 3 zile cu preţuri razna (18 -20 noiembrie)

Valoarea totală a tranzacţiilor online: aprox. 115 milioane lei
Total număr de tranzacţii: peste 165,000
Valoarea medie a coşului de cumpărături: 695 lei
Din totalul tranzacţiilor, 35% au fost plătite cu un card în rate. Românii au plătit în rate cu aproximativ 60% mai mult decât o tranzacţie online cu altă metodă de plată online, valoarea medie a coşului de cumpărături plătit în rate ajungând la 945 lei.
Top 3 tranzacţii online:

– 37,400 lei – o maşină

– 36,372 – bijuterii

– 35,391 – bijuterii

Ponderea categoriilor de produse cumpărate online de Black Friday 2017 rămâne aceeaşi:

·       IT&C – 90% din totalul cumpărăturilor

·       Fashion – 7% din totalul cumpărăturilor

·       eTail (home&deco, produse cosmetice, produse alimentare, vinuri, jucării, etc.) – 3% din totalul cumpărăturilor

Black Friday

Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011. Ajuns la cea de-a șasea ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele de preț unice.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *