eMAG, al doilea cel mai valoros brand din România

Evaluat la 361 milioane de euro, eMAG.ro, cel mai mare magazin online din România şi din regiune şi unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România, este al doilea cel mai valoros brand din România, după DACIA, conform topului realizat de Brand Finance.

top eMAG Brand FinanceDomeniul de retail a generat cea mai mare valoare a brandurilor dintre toate sectoarele, cu 10 branduri în valoare totală de 796 de milioane de euro.

Conform Topului Brand Finance, eMag este al doilea cel mai valoros brand din România. Magazinul eMAG a apărut la inițiativa a 3 tineri antreprenori în 2001. Alimentat cu investiții de la Naspers, care a cumpărat un pachet majoritar de acțiuni în cadrul companiei în 2012,  eMAG a crecut exponențial, devenind de departe cel mai mare retailer de comerț online din țară.

eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 15 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

Conform aceluiași top, RCS&RDS este al cincilea cel mai cel mai valoros brand, fiind evaluat la 105 milioane de euro. Este, de asemenea, cel mai valoros brand de telecomunicații, cu cote importante de piață în telefonia fixă și mobilă, internet și date, TV prin cablu și TV în România și Ungaria, precum și în Italia și Spania, unde se adresează marilor comunități românești. Compania a crescut atât în mod organic, cât și prin activități de fuziuni și achiziții, și a menținut un profil destul de scăzut până la IPO-ul din acest an de la Bursa de Valori București.

Clasat pe locul 7 în Topul Brand Finance, Bitdefender este cel mai valoros brand de tehnologie din România. Soluțiile Bitdefender răspund la sute de milioane de utilizatori din întreaga lume, cu un potențial imens de creștere în Europa și SUA.

De asemenea, pe lângă brandurile menționate, în top mai sunt menționate și brandul românesc de produse electrocasnice mari Arctic (locul 11), retailerul electro IT Altex (locul 14), compania de cablu AKTA (locul 35), retailerul electro IT Flanco (locul 43), distribuitorul NOD (Network One Distribution) și Siveco (locul 50).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 433 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » eMAG, al doilea cel mai valoros brand din România

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *