Rezultatele financiare pentru al treilea trimestru HTC (2014)

HTC, lider global în inovație mobilă și design, anunță rezultatele financiare pentru al treilea trimestru fiscal din anul 2014, încheiat pe 30 septembrie. Cifra de afaceri a fost de 41,9 miliarde de dolari Taiwan (1,09 miliarde de euro) în perioada iulie-septembrie, profitul net – 0,6 miliarde de dolari Taiwan (0,015 miliarde de euro) sau 0,78 dolari Taiwan (0,020 euro) per acțiune, iar profitul brut a fost de 22.9%, în timp ce profitul operațional de 0,4%.

htc eye

HTC și-a menținut poziția în piață și profitabilitatea în acest trimestru, în contextul unui segment al smartphone-urilor tot mai competitiv. Prin furnizarea de oferte echilibrate de produse în toate regiunile importante și prin creșterea valorii brandului cu ajutorul interesului creat în jurul acestuia, partenerii noștri și-au extins acoperirea pe piețe mature sau în curs de dezvoltare, în special cu gama Desire„, mărturisește CEO-ul HTC, Peter Chou.

Familia de smartphone-uri HTC Desire a evoluat puternic în semestrul al treilea al anului 2014, înregistrând o creștere a cotei de piață și a numărului de noi utilizatori. Telefoanele Desire 610 și 510 au avut mare succes, fiind foarte bine vândute atât în SUA, cât și în Europa, în timp ce Desire 816 a menținut vânzări solide în Taiwan, China, India și Orientul Mijlociu. Desire 820, primul smartphone din lume cu procesor octa-core pe 64 de biți, a fost lansat în China și a fost distribuit de cei mai importanți operatori din toată lumea.

HTC One (M8) continuă să fie premiat și în 2014. Acesta a câștigat premiul pentru „Cel mai bun telefon din 2014” acordat de TechRadar, iar din partea Mobile Choice, premiul „Telefonul cu cel mai bun design al anului”. Gama HTC Desire a fost și ea premiată în acest an cu „Cel mai bun la IFA”, acordat de Android Central, dar și cu premiul pentru „Cel mai bun telefon mid-range”, acordat de Android Authority.

Lansarea globală a HTC din această lună, numită „Expunere Dublă”, a adus pe piață produse noi și servicii axate pe tehnologia foto de vârf a HTC, printre care experiența HTC Eye, smartphone-ul HTC Desire Eye, Zoe și camera foto RE. Evenimentul a îmbinat tehnologia cu fashion-ul într-un mod inedit și a reușit să surprindă media și consumatorii.

HTC Eye Experience este o suită puternică de funcționalități care permite utilizatorilor să se pună în evidență mai bine în fotografii și include funcția de urmărire a feței care oferă calitate ridicată convorbirilor video și conferințelor prin telefon, împreună cu o serie de instrumente care permite utilizatorilor să îmbine, să suprapună și să taie imaginile într-un mod cât mai creativ. Noul HTC Desire Eye surprinde atenția HTC pentru segmentul foto, integrând funcționalitățile HTC Eye Experience, camera foto de 13 megapixeli și flash-ul inteligent dual-LED pentru ambele camere pentru imagini și selfie-uri inegalabile.

Zoe, o aplicație colaborativă și de editare video, permite utilizatorilor să creeze și să remixeze conținut video creat dintr-o serie de imagini statice sau dintr-o serie întreagă de videoclipuri, completată cu teme și sound track-uri, care pot fi ușor folosite în social media. Disponibilă gratuit pe Android şi, până la finalul acestui an, și pe iOS, aplicația reprezintă o strategie nouă de business pentru HTC, special concepută pentru a aduce un plus de valoare consumatorilor, oferindu-le noi căi de a fi mai creativi și implicați.

În completarea liniei Dublă Expunere vine RE, o camera remarcabilă care transmite viziunea HTC, aceea  de a extinde ecosistemul mobil dincolo de smartphone. RE este intuitivă și foarte ușor de folosit, având un singur buton, un obiectiv cu unghi larg de 146 de grade și un senzor de stabilizare încorporat, care activează instantaneu camera când este pornit, permițând utilizatorilor să iasă din spatele obiectivului și să captureze momentul. Camera RE a fost creată de Grupul Connected Devices a HTC și reprezintă o categorie nouă de produs a brandului, și, totodată, un nou nou prag depășit de HTC.

În luna octombrie a avut loc și lansarea Nexus 9, prima și cea mai nouă tabletă creată în colaborare cu Google, care se mândrește cu o serie de tehnologii avansate, precum HTC BoomSound și două boxe frontale pentru un sunet stereo impresionant specifice HTC, un display generos și accesorii versatile pentru o productivitate crescută. Nexus 9 este prima tabletă din lume care utilizează Android Lollipop 5.0, cel mai nou sistem de operare al Google, care vine la pachet cu funcționalități și update-uri cu scopul de a oferi utilizatorilor control mai mare asupra dispozitivului, inclusiv notificări personalizate și securitate, o mai mare durată de viață a bateriei, latență redusă și capabilități multi-tasking mai bune.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 479 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Multimedia » Rezultatele financiare pentru al treilea trimestru HTC (2014)

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.