Samsung România: În cadrul campaniei #In2015Vreau, românii și-au dezvăluit rezoluțiile pentru noul an

Peste 1.200 de utilizatori de Twitter și-au exprimat rezoluțiile pentru noul an, în cadrul campaniei #In2015Vreau desfășurate de Samsung Electronics România. Dorințele celor mai mulți români au fost adunate într-un infografic care dezvăluie că principalele zone de interes pentru români în 2015 sunt dezvoltarea personală, gadget-urile și îmbunătățirea vieții personale.

Campania #In2015Vreau, desfășurată de Samsung România în perioada 19 decembrie – 12 ianuarie, a provocat utilizatorii Twitter și Facebook să își propună o schimbare în bine pentru noul an și să își facă publice rezoluțiile folosind hashtag-ul #In2015Vreau.

Aproape jumătate dintre cei care au folosit hashtag-ul campaniei au spus că își doresc să învețe o limbă străină, să își îmbunătățească abilitățile sau să dobândească noi competențe, să îi ajute mai mult pe cei din jur sau să facă mai mult sport.

Pe al doilea loc ca număr de tweet-uri se află dorințele utilizatorilor care vor să își achiziționeze dispozitive smart, dintre care cele mai populare au fost smartphone-urile, tabletele și phablet-urile Galaxy Note. Printre rezoluțiile înscrise în campanie se numără și îmbunătățirea unor aspecte legate de viața personală. Unii utilizatori și-au propus să petreacă mai mult timp cu familia, să facă un copil sau să înceapă o nouă relație. De asemenea, românii care trăiesc în străinătate au spus că își doresc să se reîntoarcă în România și să fie alături de familie și prieteni.

Călătoriile în țară sau în afară se numără și ele printre rezoluțiile din acest an ale românilor, mulți dintre ei exprimându-și dorințele de a vizita locuri exotice sau de a descoperi frumusețea țării natale. Pe lista de rezoluții se regăsește și sănătatea, cele mai multe tweet-uri pe această temă fiind legate de dorința de a renunța la vicii, precum țigările și cafeaua. Mulți dintre ei au spus că vor să înceapă să gătească și să mănânce mai sănătos, să urmeze diete de slăbit și să își dezvolte un stil de viață mai bine organizat.

[infografic] Rezolutiile romanilor de pe Twitter

Toate rezoluțiile au fost centralizate într-o aplicație dedicată pe pagina Facebook Samsung Mobile România și, prin tragere la sorți, unul dintre utilizatorii participanți a câștigat un smartphone Samsung Galaxy S5.

Campania a strâns peste 1.200 de tweet-uri cu hashtag-ul #In2015Vreau, contul de Twitter Samsung România a crescut cu peste 950 de follower-i, iar unul dintre post-urile în care a fost anunțată campania a avut cea mai mare rată de engagement de pe pagina Facebook Samsung România în tot anul 2014. În plus, utilizatorii au fost inspirați și motivați să își îndeplinească rezoluțiile, iar hashtag-ul a fost preluat și folosit chiar și după încheierea campaniei.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 477 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » online » Samsung România: În cadrul campaniei #In2015Vreau, românii și-au dezvăluit rezoluțiile pentru noul an

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *