2Parale preia agentia de marketing si comunicare Insight360

Platforma de marketing prin afiliere 2Parale preia agentia de marketing si comunicare Insight360, potrivit blogului 2Parale. Echipa, competentele si portofoliul Insight360 vor sta la baza unei noi divizii de Content Marketing si Social Media Management.

Dorin-BoerescuServiciile deja existente in portofoliul 2Parale – retea afiliere, promovare Pay Per Click si affiliate management – se extind astfel cu cele de Content Marketing si Social Media Management si vor deservi toti clientii 2Parale.

Andreea Cimpoesu, Managing Partner Insight360 si unul dintre fondatorii agentiei, va deveni Chief Operating Officer (COO) 2Parale. Absolventa a unui Executive MBA de la CEU Business School, Andreea are o experienta in business de peste 14 ani, atat in corporatii ca Romtelecom si Xerox, cat si in companii agile precum Kaspesky Lab Romania&Bulgaria si Insight360. In noua echipa 2Parale, ea va conduce proiectul de Performance Marketing si expansiune regionala.

„Colaboram deja cu Insight360 de cateva luni, pentru pregatirea noii pozitionari 2Parale –companie regionala de performance marketing. Chimia foarte puternica dintre echipe si competentele complementare au facut ca decizia integrarii serviciilor sub umbrela 2Parale sa fie naturala.

Sunt convins ca experienta Andreei, atat in corporatii, cat si in mediul antreprenorial, ne va ajuta sa trecem la urmatorul nivel. Oportunitatile din piata regionala de performance sunt foarte mari si consider ca istoricul nostru si nivelul de cunoastere a industriei ne recomanda deja ca un jucator cu o pozitie solida pe care o putem consolida,” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

„Integrarea in 2Parale a venit ca un pas natural pentru indeplinirea, intr-un cadru mai larg, a misiunii definite in momentul lansarii agentiei: generarea de rezultate masurabile pentru clientii nostri, prin campanii de marketing integrat. Imi propun sa accelerez orientarea customer-centric 2Parale si sa consolidez, cu sprijinul intregii echipe, pozitia castigata pana acum pe piata,” a completat Andreea Cimpoesu, Managing Partner Insight360.

Cifra de afaceri obtinuta de 2Parale in 2013 s-a ridicat la 4,9 milioane de lei (fara TVA), in timp ce profitul a depasit 300.000 de lei. Tot in 2013, reteaua de afiliere a generat 217.000 de vanzari, in crestere cu 44% fata de anul precedent, si mai bine de 181.000 de lead-uri. Aceste conversii au adus afiliatilor din retea comisioane in valoare de 2,85 de milioane de lei (fara TVA). In aceeasi perioada, Divizia de Pay Per Click 2Parale a administrat pentru clientii directi bugete de promovare de peste 1,5 milioane de euro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 479 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » 2Parale preia agentia de marketing si comunicare Insight360

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.