hybris, o companie SAP, lansează prima platformă de marketing contextual din industrie

hybris, o companie aparținând SAP SE (NYSE: SAP), liderul mondial pe piaţa de soluţii software de business și tehnologie, a lansat o nouă soluție de marketing, ce reunește datele clienților într-un singur hub, permițând companiilor să beneficieze în premieră de puterea marketingului contextual.

hybris

Accesul la date contextuale despre clienți și vizitatori, în timp real, permite companiilor să ofere experiențe de cumpărare coerente și relevante, indiferent de canalul de marketing sau tipul de dispozitiv utilizat.

Soluția SAP hybris Marketing stabilește un nou standard pentru companii, îmbunătățind programele de marketing și oferind noi oportunități de deservire a clienților, prin utilizarea marketingului contextual.

Soluția SAP hybris Marketing utilizează informațiile contextuale în timp real pentru a actualiza în permanență un profil 360°, atât al clienților actuali, cât și al clienților potențiali. Acest profil dinamic arată toate acțiunile din trecut ale clienților, precum și ce ar putea să facă în viitor și care sunt lucrurile care îi interesează cel mai mult în orice moment.

Utilizând instrumente puternice de targetare, marketerii pot intra în contact cu clienții prin campanii 1-to-1 personalizate pe website, via e-mail sau publicitate digitală, pot iniția un apel de vânzare sau service și pot transmite mesaje prin aplicații sau dispozitive mobile. Campaniile pot fi declanșate automat de comportamentul clienților în timp real, pot fi planificate și programate de către marketeri sau pot fi create ad-hoc, doar prin câteva click-uri ale mouse-ului.

Platforma de marketing include șapte elemente de bază: un motor dinamic de creare a profilului clientului, motoare de segmentare, analiză predictivă și analiză contextuală, instrumente de planificare și bugetare a activităților de marketing, recomandări și direcționare pe site, re-marketing în timp real, în funcție de comportamentul clientului, instrumente de management al performanței în marketing, precum și abilitatea de a lucra cu un ecosistem deschis de furnizori de servicii de marketing, prin intermediul unor interfețe pentru programarea de aplicații (API).

Prin integrarea soluției SAP hybris Marketing și a SAP hybris Commerce Suite, hybris permite în prezent desfășurarea de activități de marketing și comerț omni-channel, precum și îmbunătățirea experienței clienților, oferindu-le companiilor de orice tip posibilitatea de a livra o experiență de cumpărare relevantă, consistentă și personalizată, direct către clienți, atât cei actuali, cât și cei potențiali.

Marketingul contextual real valorifică intențiile cumpărătorului în timp real. În prezent, companiile își doresc o creștere sustenabilă, iar aceasta poate fi livrată prin retenția clienților și maximizarea profitului. Oferirea unei experiențe inedite, în care toate etapele – de la facturare, la serviciul pentru clienți, apoi cumpărare și colectare – funcționează perfect împreună, este exact ceea ce își dorește consumatorul. Soluția SAP hybris Marketing va juca un rol vital în susținerea acestei viziuni mai ample a SAP”, a adăugat Brian Walker.

Soluția SAP hybris Marketing este un element important al portofoliului de produse și servicii SAP pentru comerț și implicarea consumatorilor (CEC), lansat anul trecut. Împreună cu SAP hybris Commerce Suite și SAP Cloud for Customer, această soluție permite departamentelor de marketing, vânzări și servicii ale companiilor B2B și B2C de pretutindeni să le ofere clienților o experiență îmbunătățită.

Clienții nu se gândesc la complexitatea „canalelor”. Aceștia încearcă pur și simplu să ia decizii informate de cumpărare într-un mediu digitalizat, unde o experiență consistentă, comodă și simplă presupune implicare. Prin intermediul soluției SAP hybris Marketing, dezvoltată pe platforma SAP HANA și parte a suitei SAP Business Suite 4 SAP HANA, marketerii pot obține insight-uri referitoare la clienți, în timp real, pentru a putea să ofere experiențe personalizate. Oferim marketerilor o experiență integrată, care conectează modul în care clienții interacționează cu compania, de la website, până la aplicații, centrul de contact și omul de vânzări”, a spus, la rândul său, Maggie Chan Jones, Chief Marketing Officer în cadrul SAP.

Dezvoltată pe o platformă deschisă, cu un ecosistem deschis de parteneri, suita hybris Marketing poate fi implementată atât în cloud, cât și on premise.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » hybris, o companie SAP, lansează prima platformă de marketing contextual din industrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.