Vizibilitatea eMAG în mediul online în perioada 24 noiembrie – 25 noiembrie 2014

mediaTRUST prezintă vizibilitatea brand-ului eMAG în mediul online, după anunțul oficial al reprezentaților companiei cu privire la eroarea tehnică înregistrată în perioada Black Friday.

Untitled

În perioada 24 noiembrie 2014, ora 10:00 – 25 noiembrie 2014, ora 14:00, eMAG a înregistrat 1.270 de mențiuni în mediul online dintre care 600 au fost înregistrat pe Facebook, 325 de mențiuni pe site-urile de știri, 230 de mențiuni pe Twitter și 115 de mențiuni pe bloguri

Analiza a luat în calcul peste 2000 de  publicații on-line, conturile publice de Facebook şi Twitter  ale utilizatorilor români și peste 30.000 de bloguri şi forumuri. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 467 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » studii de piata » Vizibilitatea eMAG în mediul online în perioada 24 noiembrie – 25 noiembrie 2014
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.