Creștere de 8% a cifrei de afaceri pentru Flanco Retail. 4 magazine va deschide Flanco în 2015

Flanco Retail şi-a anunţat azi, în cadrul unei conferinţe de presă, rezultatele financiare pentru anul 2014 şi planul de investiţii pentru acest an ce va include, printre altele, 4 deschideri de magazine.

1Astfel, în anul 2014, Flanco a înregistrat o creștere de 8% a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, aceasta ajungând la 665 milioane de lei. Profitul net al companiei în anul 2014 a fost de 2,2 milioane de lei, în creștere cu 61% față de 2013.

Vânzările Flanco Retail au fost susținute de categoria produselor de necesitate (electrocasnicele mari și mici), de segmentul de tehnologie și de televizoarele cu diagonală mare, acestea având cea mai bună evoluție pe parcursul întregului an.

“Rezultatele financiare pozitive din 2014 confirmă miza pe care ne-am asumat-o la începutul anului trecut, aceea de creștere profitabilă și sănătoasă a companiei, asigurând totodată un volum mai mare de vânzări”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. “Anul trecut am aniversat 20 de ani, am înregistrat cel mai de succes eveniment de Black Friday (în magazine și pe www.flanco.ro), am asociat ofertele de vânzare cu soluții de finanțare avantajoase, ceea ce a susținut preferința clienților pentru tehnologii de ultimă oră și pentru produse cu performanțe superioare.”

Anul 2014 a confirmat datele de piață care prevedeau o revenire a încrederii consumatorilor în creditul de consum. Acest instrument de finanțare, pe care Flanco l-a oferit direct în magazine, prin partenerii financiari, a avut o evoluție pozitivă și a fost unul dintre factorii care au susținut creșterea pieței. Pe acest fond, 20% din vânzările totale au fost vânzări în rate.

Principalele motoare de creștere ale Flanco Retail au fost electrocasnicele mari și mici, segmentul de tehnologie, cu smartphone-uri, televizoare smart, Ultra HD, în special cele cu diagonală mare, de peste 40 inch. Ritmul ascendent al vânzărilor de televizoare a fost influențat și de Campionatul Mondial de Fotbal, dar și de accesibilitatea largă a tehnologiei de ultimă. Divizia de telecom a avut un plus de 60% față de anul trecut.

“Oportunitățile de creștere din 2014 au inclus și www.flanco.ro, unde vânzările au fost cu 150% mai mari față de 2013, contribuind consistent la cifrele finale. Traficul s-a dublat, iar rezultatele obținute au confirmat focusul nostru de creștere a performanțelor tehnice ale site-ului și de îmbunătățire a experienței de cumpărare a clientului pe www.flanco.ro. De asemenea, am dezvoltat și varianta pentru mobil a site-ului, odată cu creșterea traficului de pe dispozitivele mobile – smartphone-uri și tablete”, a adăugat Dragoș Sîrbu.

Anul trecut, compania a continuat să optimizeze întregul proces logistic, iar în acest an a reușit să introducă și opțiunea de livrare în aceeași zi. “Dorim și în acest an să ne respectăm promisiunile față de clienții noștri, astfel că ne concentrăm să menținem o relație de durată și de încredere cu partenerii noștri și să oferim clienților Flanco o experiență de cumpărare plăcută și memorabilă în magazine și pe www.flanco.ro”, a afirmat Dragoș Sîrbu.

În 2014, reţeaua Flanco a ajuns la 88 de magazine (după 9 deschideri, 2 relocări şi 2 închideri de magazine, toate urmărind în continuare principiile de eficiență operațională) şi o suprafaţă totală de vânzare de 54.000 mp, a avut 1,7 milioane de clienţi, iar numărul de angajați a ajuns la 1.100.

Pentru 2015, Flanco Retail preconizeaza o creştere de 10 – 12% şi are în plan deschiderea a 4 magazine: Coresi Braşov (finalul lunii martie), Mega Mall Bucureşti (finalul lunii aprilie) şi două box-uri în oreşele Tulcea şi Slatina (septembrie). 10 milioane de lei este suma pe care Flanco doreşte să o investească în 2015, dintre care: 3 milioane de lei în tehnologie, 1 milion de lei în oameni (training-uri) şi 6 milioane de lei în expansiune.

“Pentru anul 2015, creșterea de piață este determinată în continuare de creșterea economică și de posibilitatea achiziției în rate fixe în lei, fără dobândă. În continuarea susținerii acestei creșteri, dorim să diversificăm gama de produse și de servicii noi și să ne concentrăm pe dezvoltarea rețelei de magazine și a site-ului www.flanco.ro. Astfel, suntem pregătiți să ne depășim performanțele anului ce a trecut”, a mai declarat Dragoș Sîrbu.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 490 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » electrocasnice » Creștere de 8% a cifrei de afaceri pentru Flanco Retail. 4 magazine va deschide Flanco în 2015
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] piața de electroretail din Romania în 2014 a fost de peste 2 miliarde de E, în creștere cu 13,7% față de […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.