Flanco începe Black Friday de primăvară
Flanco a dat startul campaniei Black Friday de primăvară. Retailerul a pregătit reduceri atractive la… Citește mai mult »Flanco începe Black Friday de primăvară
Flanco a dat startul campaniei Black Friday de primăvară. Retailerul a pregătit reduceri atractive la… Citește mai mult »Flanco începe Black Friday de primăvară
evomag aniversează 20 ani de prezență continuă pe piața de eCommerce din România și marchează… Citește mai mult »evomag aniversează 20 ani și anunță o nouă investiție în logistică
Marketplace-ul devine un motor de creștere tot mai important pentru evomag, generând deja aproximativ 15%… Citește mai mult »evomag își extinde accelerat prezența în marketplace: 15% din vânzări vin deja din această linie de business
BNPL (Buy Now Pay Later – Cumpără Acum Plătește mai Târziu) sau plata în rate… Citește mai mult »BNPL accelerează schimbările în eCommerce: evomag înregistrează o creștere de 130% a plăților prin această metodă
România a devenit cea mai mare piață din regiune pentru Trendyol (aproximativ 70% din baza… Citește mai mult »Trendyol a anunțat planurile pe care le are pentru anul 2025
Femeile antreprenor câștigă tot mai mult teren în ecommerce: peste 20% dintre afacerile din eMAG… Citește mai mult »Antreprenoarele din eMAG Marketplace au înregistrat o creștere de 21% a afacerilor în ultimul an
Zitec anunță o schimbare în structura acționariatului: Sameday, unul dintre cei mai importanți jucători din… Citește mai mult »Sameday preia pachetul de acțiuni de 24,9% al Zitec deținut de eMAG și intră în acționariatul companiei
Vânzările evomag către companii au urcat la 7,5 milioane de euro în 2024, echivalentul a… Citește mai mult »evomag: vânzările către companii au urcat la 7,5 milioane de euro în 2024, cu o valoare medie a comenzii de 5.500 lei
Analiza anuală MerchantPro Compass, realizată de platforma locală SaaS de eCommerce MerchantPro pe datele înregistrate… Citește mai mult »MerchantPro Compass: Piața de eCommerce din România în 2024, între creștere stabilă de peste 8% și adaptare strategică
În doar un an de activitate în România, Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri… Citește mai mult »Trendyol sărbătorește un an în România
Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) salută publicarea de către Comisia Europeană a Comunicării privind… Citește mai mult »ARMO: Comerțul electronic sigur și sustenabil trebuie să fie o prioritate comună pentru statele membre UE
evomag menține ritmul investițiilor și anunță pentru acest an investiții de 500.000 de euro, ca… Citește mai mult »evomag anunță investiții de 500.000 de euro în 2025 și estimează un plus de 20% al business-ului
În 2024, românii au comandat de pe eMAG produse pentru orice nevoi, au stabilit noi… Citește mai mult »Topul căutărilor pe eMAG în 2024 este dominat de produsele din categoriile IT&C și electrocasnice
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, anunță astăzi integrarea primului brand… Citește mai mult »Trendyol anunță primul brand românesc disponibil pe platformă, linia de cosmetice Gerovital
În ultimele patru săptămâni, marcate de un context politic tensionat determinat de alegerile prezidenţiale şi… Citește mai mult »MerchantPro: În ciuda incertitudinii politice, consumatorii români își mențin apetitul pentru shopping online