Trendyol sărbătorește un an în România
În doar un an de activitate în România, Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri… Citește mai mult »Trendyol sărbătorește un an în România
În doar un an de activitate în România, Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri… Citește mai mult »Trendyol sărbătorește un an în România
Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) salută publicarea de către Comisia Europeană a Comunicării privind… Citește mai mult »ARMO: Comerțul electronic sigur și sustenabil trebuie să fie o prioritate comună pentru statele membre UE
evomag menține ritmul investițiilor și anunță pentru acest an investiții de 500.000 de euro, ca… Citește mai mult »evomag anunță investiții de 500.000 de euro în 2025 și estimează un plus de 20% al business-ului
În 2024, românii au comandat de pe eMAG produse pentru orice nevoi, au stabilit noi… Citește mai mult »Topul căutărilor pe eMAG în 2024 este dominat de produsele din categoriile IT&C și electrocasnice
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, anunță astăzi integrarea primului brand… Citește mai mult »Trendyol anunță primul brand românesc disponibil pe platformă, linia de cosmetice Gerovital
În ultimele patru săptămâni, marcate de un context politic tensionat determinat de alegerile prezidenţiale şi… Citește mai mult »MerchantPro: În ciuda incertitudinii politice, consumatorii români își mențin apetitul pentru shopping online
Comerțul electronic din România continuă să se dezvolte accelerat, consolidându-și rolul esențial în economie și… Citește mai mult »Analiză ARMO: Comerțul electronic se dezvoltă accelerat în România
Circa 65% dintre companiile din România aleg canalele social media drept principalele metode de promovare,… Citește mai mult »Studiu VTEX & MKOR: Campaniile plătite pe social media, principala metodă de promovare pentru 65% dintre companiile din România
Anul 2024 a adus o schimbare semnificativă în comportamentul de consum al românilor: preferința pentru… Citește mai mult »Analiză evoMAG: românii investesc în produse mai scumpe, de calitate, și în achiziții orientate spre viitor
În România, pe 8 noiembrie, numărul de tranzacții cu carduri Visa a crescut cu 53,3%… Citește mai mult »Visa: anul acesta de Black Friday consumatorii au cheltuit sume semnificative
Notino, cel mai mare retailer online de produse de frumusețe și sănătate din Europa, a… Citește mai mult »Notino depășește rezultatele de Black Friday de anul trecut cu un număr record de peste 3,5 milioane de comenzi
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, anunță deschiderea primului său depozit… Citește mai mult »Trendyol își va deschide primul depozit local în Ștefănești, Ilfov, creând până la 250 de locuri de muncă
evomag a încheiat cu succes campania de Black Friday 2024, generând comenzi totale de circa… Citește mai mult »Black Friday 2024 la evomag: comenzi de 7 milioane de euro, în creștere cu 10% față de anul trecut
MerchantPro, platformă SaaS pentru eCommerce, a analizat performanțele din săptămâna premergătoare Black Friday 2024, confirmând… Citește mai mult »MerchantPro: Black Week cu creșteri de 18% a veniturilor la nivel de săptămână
Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday,… Citește mai mult »eMAG Black Friday 2024: în primele 30 de minute de la start, clienții au plasat comenzi în valoare de 220 mil lei, în creștere cu 22% față de anul trecut