Peste jumătate (52%) dintre românii care locuiesc în mediul urban nu dispun de un aparat de aer condiționat acasă, potrivit unui sondaj realizat onlin...
studii de piata

Apple redevine cel mai valoros brand din lume
Apple se situează pe prima poziție a clasamentului Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022 și este pe cale să devină primul brand de un trilion...

Piața de E-commerce dă semnale de revenire după un început de martie cu scăderi pe linie
În perioada 24 februarie – 7 martie 2022, traficul magazinelor online a scăzut între 15% și 25% față de o perioadă normală. Românii sunt mult ma...

Analiză INNOSHIP: Serviciile de curierat se scumpesc, iar competiția dintre magazinele online devine și mai acerbă
Serviciile de curierat preconizează majorări iminente ale prețurilor, pe fondul creșterii inflației și a scumpirilor la combustibili, gaze și energie ...

Consumer Report a ajuns la ediția a opta și oferă informații despre comportamentul consumatorului român
Starcom România lansează ediția 2021 a studiului de referință Consumer Report, care analizează comportamentul consumatorilor români în materie de pref...

4 din 10 români nu reciclează aparatele electrice vechi pentru că nu știu unde
În contextul în care tehnologia are un rol din ce în ce mai mare în viețile românilor, iar piața bunurilor de folosință îndelungată este în continuă c...

Studiu Deloitte: au crescut vânzările de console de jocuri. Criza semiconductoarelor va continua și în 2022
Ceasurile inteligente se bucură de o creștere rapidă a gradului de adopție, consumatorii folosindu-le nu numai pentru monitorizarea pașilor zilnici (5...

Retailerii români sunt preferați de consumatori mai ales în mediul online
Magazinele autohtone sunt în topul preferințelor românilor, în special pentru cumpărăturile online. eMAG este lider în piețele online de Electronice &...

57% dintre români nu cumpără online decât după ce consultă review-uri
În ultimul an, volumul cumpărăturilor online a crescut semnificativ, cu 30% conform ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online) datorită contextului ...

Studiu Frames & Haier: La cât timp își schimbă românii electrocasnicele? Cele mai căutate produse, cum le cumpără și la ce sunt atenți
De la frigiderele eco-frost, mașinile de spălat rufe inteligente, cuptoarele și plitele cu inducție la aspiratoarele robot, aparatele de aer condițion...

Comenzile pentru sandale, costume de baie și îmbrăcăminte de vară (rochii, fuste) s-au dublat pe glami.ro
Pandemia este departe de a se fi încheiat, dar consumatorii au avut o mentalitate foarte diferită în al doilea trimestru al anului 2021, comparativ cu...

Vanzările de produse electronice și electrocasnice pentru gătit, curațenie sau pentru lucru de acasă au crescut cu peste 50% în 2020
Deși anul 2020, marcat de criza generată de COVID-19, a adus provocări semnificative pentru piața românească, câteva dintre categoriile de bunuri de f...