La Mobifest, cea mai importantă conferință despre marketingul și inovația în mediul mobil, Unlock Research a prezentat un nou studiu despre utilizarea smartphone-urilor in Romania, cu un focus asupra folosirii aplicatiilor, retelelor sociale si a serviciilor de messaging.
Personal și foarte direct, mesajul mobil are un impact mare atunci când este bine făcut. Mai mult, cu noile tehnologii, interacțiunea cu consumatorii e mai mare ca oricând.
Câteva dintre concluzii:
● Din ce în ce mai multe brand-uri au înțeles importanța integrării componenței de mobile în promovarea business-ului.
● Cele mai utilizate mărci de smartphone comparativ cu anii anteriori: Samsung, iPhone, HTC și Sony.
● 32% din români descarcă aplicatți de pe smartphone o dată la trei săptamâni, 20% o dată pe lună, iar 27% o dată pe an, arătând că aceștia devin din ce în ce mai selectivi cu aplicațiile pe care le utilizează.
● Cele mai utilizate aplicații sunt: rețelele de socializare FB, 62%, instant messaging, 48% WhatsApp, e-mail 35%, Yahoo! Crește social media și instant messaging.
● Aplicații specifice fiecărei generații (Yahoo Messenger pentru X și Instagram pentru Y), însă în general rata de cunoaștere și încercare a acestora este similară între generații.
Studiul, pe care-l găsești aici, dorește să înțeleagă comunicarea, socializarea și activitatea în aplicațiile de pe telefoane.
Evenimentul a fost organizat de Evensys împreună cu Telekom, Unicredit-Tiriac Bank, Vodafone, Syscom Digital și Voxline.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.