Cum s-a pregătit eMAG pentru Black Friday 2014?

eMAG organizează cel mai mare eveniment Black Friday de până acum, în data de 21 noiembrie, cu reduceri totale în valoare de 75 de milioane de lei și estimează vânzări de 150 de milioane de lei. Reducerile de până la 75% vor fi aplicate la 450.000 de produse.

1Cel mai mare eveniment de shopping de până acum, organizat în România

Lansat pe piaţa din România chiar de eMAG, în 2011, conceptul de Black Friday dedicat celor mai mari reduceri din an se va desfăşura la eMAG pe parcursul unei singure zile, pe 21 noiembrie.

„Întotdeauna am plecat cu acțiunile noastre de la dorințele clientului, iar Black Friday cumulează aceste dorințe într-o zi specială, ziua cu cele mai multe reduceri din an. Am muncit 6 luni pentru a le aduce clienților noștri reduceri totale de 75 mililoane de lei dintr-o gamă foarte largă de produse”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.

De ce pe 21 noiembrie?

eMAG a preluat ideea de Black Friday din SUA dar la noi a fost implementat un concept adaptat, pe baza studiilor care au arătat obişnuinţele de consum ale românilor. eMAG a mutat Black Friday cu o săptămână mai devreme faţă de conceptul original, pentru a se evita perioada foarte aglomerată din decembrie, începând chiar cu 1 Decembrie, sărbătoarea noastră naţională. Ora startului promoţiei va fi între 6.00 şi 8.00 dimineaţă dar nu va fi comunicată exact.

În 2015, Black Friday va fi pe 20 noiembrie.

Evoluţia Black Friday la eMAG, în cifre:

– Vizite – 2011: 700.000 de vizite, 2012: 2,2 milioane de vizite, iar în 2013: 3,1 milioane de vizite

– Produse vândute – 2011: 80.000 de produse, 2012: 120.000 de produse, 2013: 250.000 de produse

– Vânzări generate – 2011: 33,9 milioane lei, 2012: 53,5 milioane lei, 2013: 101,6 milioane lei

– Câţi români ştiu de conceptul Black Friday – 2011: 0, 2012: 4,1 milioane, 2013: 7,4 milioane, 2014: 9,5 milioane (studiu Daedalus Millward Brown)

– Câţi români vor să cumpere de Black Friday? – 2012: 2,4 milioane, 2013: 4,2 milioane, 2014: 5,7 milioane (acelaşi studiu)

Cum va fi anul acesta? 

eMAG estimează vânzări în valoare totală de 150 de milioane de lei şi 450.000 de produse vândute, pe parcursul întregii zile de Black Friday.

Reducerile, în valoare totală de 75 de milioane de lei, ajung până la 75% și vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din istoria retailerului online: IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice și climatizare, produse de îngrijire personală și cosmetice, cărţi, jucării, mobilier, auto, articole pentru casă şi grădină:

– 50.000 de smartphone-uri

– 15.000 de televizoare

– 25.000 de laptopuri

– 10.000 de aparate foto

– 10.000 de jucării

– 6.000 de căşti

– 1.000 de maşini de spălat vase

– 10.000 de expresoare

– 300 de canapele

– 5.000 de anvelope

– 500 de saltele

– 5.000 de parfumuri

– 1.500 de servicii de masă

– 800 de scaune auto copii

– 12.000 de cărţi

– 2.000 de lopeţi

– 50 de pick-up-uri

– 15.000 de scutece

– 500 de boilere

– 700 de suporturi de schi auto

– 300 de generatoare de curent

– 200 de seturi de cuţite

– 1.000 de pachete chiuvetă şi baterie

– 50 de autoturisme

– o mare surpriză ce va fi anunţată cu puţin timp înainte de startul campaniei

„Mai mult de trei sferturi dintre produsele care intră în oferta specială pentru Black Friday sunt produse pe care le comercializăm în mod curent, o altă particularitate pe care am impus-o în România”, a precizat Iulia Stanciu.

Peste 2.000 de branduri partenere susţin Black Friday. Peste 6 luni de negociere şi peste 40 de oameni implicaţi.

Logistică

Pentru pregătirea Black Friday 2014, eMAG a investit 5 milioane lei în servere şi 2 milioane de lei în platforma online. În depozit, produsele din oferta Black Friday ocupă 10.000 de metri pătrați, iar 240 de oameni vor lucra 24h din 24h pentru a pregăti comenzile. Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD și TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi (1 camion la 10 minute), astfel încât livrările să fie finalizate în decurs de 6 zile.

„În spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori și investiții mari în infrastructura logistică și IT”, explică Iulian Stanciu.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 476 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Cum s-a pregătit eMAG pentru Black Friday 2014?
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] a prezentat azi, într-o conferinţă de presă, cum a pregătit cel mai mare eveniment Black Friday de până acum, ce va avea loc în data de 21 noiembrie, cu reduceri totale în valoare de 75 de […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.