DOMO lansează POP-UP, un nou concept de magazin

Retailerul electroIT DOMO anunță lansarea, în premieră în România, a primului lanț de magazine POP-UP, ce oferă  spre vânzare cea mai nouă tehnologie IT&C. Primul magazin din rețeaua DOMO POP-UP își așteaptă clienții începând de azi, 18 decembrie, în București, în incinta parcării Kaufland Colentina.

photo3 DOMO POP-UPDOMO POP-UP este un concept propriu, marca DOMO. Magazinul, cu o suprafață de 10 mp, comercializează o gamă atent selecționată de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri și accesorii pentru acestea, adaptată cerințelor consumatorilor locali și mereu înnoită. Clienții DOMO POP-UP vor putea beneficia de serviciile unui consultant de vânzări și vor avea acces la platforma special pusă la dispoziția lor în magazin pentru a comanda cu ușurință produsele din portofoliul complet al retailerului, pe www.domo.ro. In plus, toate unităţile DOMO POP-UP vor pune la dispoziția clienților terminale speciale pentru plata utilităților, reîncărcare electronică, rovinietă și alte servicii.

photo4 DOMO POP-UP„Magazinul din București, în imediata vecinătate a complexului Kaufland Colentina, este primul dintr-o serie de 100 de magazine care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2015, în locații în care am identificat un interes crescut pentru oferta DOMO. Următoarele orașe în care se va inaugura acest nou concept de magazine sunt Călărași, Reșița, Caransebeș, Timișoara și Giurgiu”, Sylvia Kerzbek, Marketing Manager DOMO Retail.

„DOMO continuă expansiunea rețelei, oferind clienților săi un concept propriu de retail, dinamic, independent, în locații accesibile și mereu la îndemâna clienților, răspunzând astfel nevoii lor de a fi în permanență conectați la tehnologia de ultimă generație”, Sylvia Kerzbek, Marketing Manager DOMO Retail.

Primii 50 de clienți care vor achiziționa produsele din noul concept de magazin vor primi cadou un card micro SD de 8GB. Magazinele DOMO POP-UP vor avea săptămânal oferte speciale, în exclusivitate.

DOMO Retail este unul dintre cei mai importanți jucători din retailul specializat în Electro-IT din România, deținând o rețea națională formată din peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajați, precum și platforma online, www.domo.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 469 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » electrocasnice » DOMO lansează POP-UP, un nou concept de magazin
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.