eMAG, cel mai mare magazin online din România şi din regiune, a anunţat deja data celui mai mare eveniment dedicat reducerilor, Black Friday, ce va avea loc pe 18 noiembrie 2016. Aceasta va fi cea de-a 6-a ediţie a evenimentului de shopping Black Friday din România.
Astăzi, într-o conferinţa de presă, Iulian Stanciu, CEO eMAG şi Tudor Manea, General Manager eMAG România au prezentat o serie de cifre legate de Black Friday-ul din anii anteriori dar şi noutăţi interesante legate de ediţia ce va începe peste câteva zile.
Mai e Black Friday ce a fost? Mai există interes pentru acest eveniment de shopping?
Da, în acest an, aşteptarea clienţilor legată de BF este mai mare. Astfel, conform unui studiu realizat de Daedalus Milward Brown, cca 11,8 milioane de români ştiu de BF, faţă de 11 milioane anul trecut şi 9,5 milioane acum 2 ani. Dintre aceşti 11,8 milioane care ştiu de BF, cca 7 milioane au declarat că îşi doresc să cumpere de BF.
De asemenea, anul trecut eMAG a înregistrat un trafic de BF de 5,5 milioane de vizite, în creştere cu 38% faţă de 2014 când a înregistrat 4 milioane de vizite.
Transparenţă
„Promoţiile super-hot pe care le vom anunţa în această ediţie de Black Friday le vom anunţa alături de cantităţile disponibile pentru fiecare produs în parte,” a declarat Iulian Stanciu.
Accesibiliate
Pentru această ediţie, va exista posibilitatea achiziţionării produselor de la eMAG, de Black Friday, cu 36 de rate fixe fără dobândă (DAE = 0), în baza parteneriatului dintre eMAG si Banca Raifeisen.
De asemenea, eMAG a extins şi parteneriatul de livrare prin intermediul oficiilor poştale. Peste 200 de oficii poştale din toată ţara pot prelua comenzile de Black Friday unde se poate plăti inclusiv cu cardul bancar. „Poşta Română are cea mai mare capacitate de livrare din România, iar având în vedere faptul că oamenii îşi doresc produsele şi le doresc repede, Poşta Română este capabilă să facă faţă şi rămâne o soluţie viabilă,” a declarat Iulian Stanciu.
Black Friday 2016 la eMAG, în cifre:
- evenimentul este pregătit de 10 luni
- reduceri totale de 35 de milioane de euro
- discount mediu de 35%
- un stoc de 1.000.000 de produse pregătite pentru 18 noiembrie
- peste 2.000 de selleri în eMAG Marketplace vor fi parte din BF
- peste 100.000 de mp de depozit unde sunt stocate produsele
- 1.500 de angajaţi implicaţi în operaţiuni (call center, depozit şi showroom-uri)
- 500 de programatori implicaţi
- 500 de angajaţi din departamentele Comercial şi Marketing implicaaţi
- 2 milioane de euro investiţie adiţională în servere şi servicii de hosting
- parteneriate cu 6 firme de curierat (peste 50% dintre livrări prin FanCourier
- 202 puncte de livrare prin Poşta Română
- 11 showroom-uri
Ce cuprinde oferta Black Friday 2016 de la eMAG:
- 40.000 de televizoare
- 50.000 de smartphone-uri
- 20.000 de laptopuri
- 17.000 de frigidere
- 100.000 de electrocasnice mici
- 35.000 de aparate de îngrijire personală
- 100.000 de parfumuri şi seturi cadou
- 100.000 jocuri şi jucării
- 20.000 de anvelope
- 100.000 de pachete de scutece
- 8.000 de aparate fitness (o categorie nou iintrodusă)
- 1.500 de produse Smart Home (o altă premieră)
Obiective campanie Black Friday eMAG:
- 800.000 de produse vândute
- vânzări totale de 250 de milioane de lei
- livrarea tuturor produselor până pe 28 noiembrie
Prima surpriză eMAG legată de produsele vândute de Black Friday este vânzarea de energie electrică prin e-on România, doar către persoane fizice, în contextul liberalizării pieţei de energie prin care orice persoană îşi poate alege furnizorul de energie electrică. Oferta are 6 luni de energie electrică gratuită, cu contract de 1 an cu e-on România şi în limita a 1.000 de pachete disponibile.
După cinci ediții, Black Friday eMAG a ajuns cel mai cunoscut și mai așteptat eveniment de shopping al anului, la care participă milioane de români, care pot achiziționa din sute de mii de produse.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 15 ani investește constant în servicii care ajută clienții să economisească timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.