Ziua când online-ul a bătut retail-ul tradițional de Black Friday. Peste 60% din comenzile de la eMAG au fost făcute online

Peste 60% din valoarea comenzilor electro-IT de Black Friday au fost realizate de clienți în online, pornind de la datele analizate de eMAG pe parcursul zilei. 

3„Este o zi istorică în comerțul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online.

Clienții au apreciat prețurile mai bune, oferta diversificată și posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă în mod normal cota uzuală este de 30% pentru on-line, astăzi, de Black Friday, am depășit cu mult acest prag”, declară Tudor Manea, Director General eMAG.

Cifre eMAG:

·         În premieră, mobile-ul a depășit desktopul, având 51% dintre cele 4,5 milioane de vizite de până la ora 20:00, pe site-ul eMAG

·         Vârf de 370.000 de clienți simultan pe site

·         500.000 de produse comandate

·         185 milioane lei este valoarea produselor vândute pe parcursul celor 12 ore de la deschiderea magazinului online.

Recorduri la ora 20:00:

1.      950 de clienți au comandat 8,5 Kg aur

2.       Cea mai mare comandă facută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro și a fost realizată astăzi pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro

3.      În premieră, mobile-ul a depășit desktopul, cu 51% dintre cele 4,5 milioane de vizite de până la ora 20:00, pe site-ul eMAG

4.       Timpul total petrecut de toți vizitatorii pe site, până la ora 20:00 – 97 ani

5.       În primele 4 minute, 100 de produse vândute pe secundă

6.       Până la ora 10:00, eMAG a luat 41 de produse pe secundă

Recorduri eMAG Marketplace:

1.      Comenzi de 17 de milioane de lei generate pentru cei peste 800 de vânzători integrați în platforma eMAG Marketplace

2.      40.000 de comenzi generate pentru parteneri

Cele mai vândute produse:

1.       29.000 de televizoare

2.       22.000 de parfumuri

3.       18.600 de jucării

4.       13.400 de laptopuri

5.       13.000 de plăci, perii și uscătoare de păr

6.       12.000 de anvelope

7.       9.000 de frigidere

8.       2.000 de smartwatch-uri

9.       60 de tone de mâncare pentru animale

eMAG a lansat în 2011 evenimentul Black Friday pe piața din România și organizează ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.

Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 14 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 461 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Ziua când online-ul a bătut retail-ul tradițional de Black Friday. Peste 60% din comenzile de la eMAG au fost făcute online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.