Mobifest, dincolo de granițele marketingului digital

10 milioane de români pe Internet. 8 milioane de români pe Facebook. 12,8 milioane de români folosesc Internetul mobil. În toată revoluția digitală și social media de la noi, avem clar un câștigător: mediul mobil.

Mobifest - 3

Subestimat și foarte puțin folosit, marketingul în mediul mobil oferă beneficii clare brandurilor care vor să atingă atât mase mari de consumatori, cât și grupuri mici de client. Personal și foarte direct, mesajul mobil are un impact mare atunci când este bine făcut. Mai mult, cu noile tehnologii, interacțiunea cu consumatorii e mai mare ca oricând.

Cea mai importantă conferință despre marketingul și inovația în mediul mobil, Mobifest, aduce pe 13 mai, la Crowne Plaza Hotel, soluții concrete de creștere a vânzărilor și idei noi de la specialiști străini și practicieni locali cu experiență.

Evenimentul include într-o singura zi o conferință, un training specializat în mobile marketing și Mobile Awards, gala de premiere a celor mai inedite campanii și aplicații mobile de pe piața locală.

Participanții vor afla în cadrul Mobifest cum pot crea conținut mobil eficient, element esențial în crearea și gestionarea unei campanii, care sunt instrumentele mobile ce pot contribui la succesul unei campanii, care sunt cele mai bune formate de mobile advertising și cele mai bune practici de mobile marketing, dar și care sunt cele mai utilizate tehnici pentru a crește vânzările prin intermediul platformelor mobile.

Evenimentul se adresează directorilor de marketing, brand manager-ilor din companii, specialiștilor din agențiile digitale și de advertising, antreprenorilor și în general practicienilor din domeniile retail, FMCG, bancar, auto, telecom etc și prezintă în premieră studiul “Mobile Romania 2015”, realizat de Unlock Research special pentru oamenii de marketing, care va oferi date importante despre cum românii foloses telefonul mobil, mijloacele de comunicare, rețelele sociale și instrumentele de plată specifice.

Pentru prima dată pe piața românească, Mobifest propune un training de jumătate de zi în mobile marketing, susținut de specialiști cu experiență pe plan local, ce oferă informații practice despre campaniile de promovare integrate, strategia de marketing mobil, segmentarea și țintirea audienței și optimizarea activităților mobile.

Mobifest va găzdui, pentru a treia oară pe piața locală, Mobile Awards Romania, singura competiție a proiectelor și aplicațiilor mobile realizate la noi în țară. Categoriile anunțate în 2015 sunt: Cea mai bună campanie de Mobile Marketing, Cea mai bună aplicație mobilă de brand / produs, Cea mai bună campanie care a folosit tehnologii noi (Geolocation, NFC, Augmented Reality, QR Codes), Utilities (ghiduri, instrumente), Payment (plăți utilități, telecom, plăți taxi etc.), Entertainment,  Special Projects, Premiu special – Aplicații Auto.

Printre vorbitorii evenimentului se numără și Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital; Bogdan Apostol, General Manager, Voxline; Andrei Vig, Co-Founder, TinTag; Rob Khazzam, International Launcher, Uber, Radu Acsinia, Social Media Specialist, Samsung.

Evenimentul este organizat de Evensys împreună cu Telekom, Unicredit-Tiriac Bank, Vodafone, Syscom Digital și Voxline.

Pentru detalii referitoare la eveniment consultați site-ul www.2015.mobifest.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Mobifest, dincolo de granițele marketingului digital

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.