Beko a lansat competiția #Time2Play, parte din campania Beko Partener oficial al jocului

Beko a lansat competiţia #Time2Play, parte din campania Beko Partener oficial al jocului, desfășurată în parteneriat cu FC Barcelona, și le oferă fanilor oportunitatea de a câștiga o vizită la stadionul Camp Nou din Barcelona.

BekoCu ocazia competiției #Time2Play, Beko a creat și un video de promovare filmat folosind tehnica de filmare point-of-view, prin care fanii FC Barcelona îi pot vedea pe jucătorii Barça în timpul unui antrenament, ca și cum ar fi chiar ei pe teren alături de Lionel Messi, Luis Suárez, Gerard Piqué, Arda Turan, Ivan Rakitić și Marc-André ter Stegen.

În cadrul filmului, Beko, Partener Premium al FC Barcelona, își poartă fanii în culisele faimosului club pentru a experimenta o sesiune de antrenament cu faimoșii jucători Barça, la Ciutat Esportiva Joan Gamper, să execute un penalty în fața lui Ter Stegen, să treacă prin tunelul jucătorilor la stadionul Camp Nou – acolo unde jucători legendari și-au luat un moment de liniște pentru a-și aduna gândurile înainte de meci – și să alerge pe gazonul venerat de fani și jucători deopotrivă.

‘#Time2Play’ lansează o competiție unică și le oferă fanilor oportunitatea de a juca pe vestitul stadion Camp Nou în luna iunie. Pentru a intra în competiție, fanii trebuie doar să se înregistreze pe https://www.fcbarcelona.com/BekoTime2Play.

Beko va trimite 22 norocoși câștigători la Barcelona unde vor juca un meci pe stadionul Camp Nou, vor avea parte de o sesiune de antrenament cu antrenorii FC Barcelona la Ciutat Esportiva Joan Gamper, un tur exclusiv al stadionului și al muzeului, vor călători cu autobuzul echipei și vor primi kit-uri FC Barcelona. Zborul, cazarea și mesele sunt asigurate pe toată durata experienței.

Campania ”Partenerul oficial al jocului” e inspirata de stilul de joc abil și ofensiv al clubului FC Barcelona si a preluat din entuziasmul cu care ei joacă fotbal chiar dacă domină sau nu meciul; e stilul de joc care întruchipează adevăratul spirit al fotbalului. Brandul Beko este alături de consumatorii săi și îi ajută să facă față stilului alert de viață oferindu-le mai multă libertate și timp ”de joacă” în fiecare zi, în spiritul FC Barcelona.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 469 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Beko a lansat competiția #Time2Play, parte din campania Beko Partener oficial al jocului

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.