Beko, unul dintre liderii globali ai industriei de electrocasnice, a prezentat în cadrul IFA 2023, cel mai important eveniment de tehnologie din Europa, noua sa generație de electrocasnice sustenabile. Printre inovații se numără și tehnologia EnergySpin, menită a revoluționa procesul de spălare a rufelor.
EnergySpin
EnergySpin este o soluție unică pe piață, care asigură economii de energie nu numai pentru programele eco cu care mașinile de spălat rufe Beko sunt dotate, ci și pentru alte programe folosite în mod curent de către utilizatori. Cu ajutorul tehnologiei EnergySpin, consumul de energie va fi redus cu până la 35% pentru programele zilnice*, fără compromisuri în ceea ce privește performanța de spălare. Astfel, Beko își reiterează angajamentul de a le oferi consumatorilor produse care să-i ajute să aibă un stil de viață sustenabil, prioritizând eficiența energetică și reducerea costurilor.
În loc să se bazeze pe căldură pentru a dizolva detergentul și a îndepărta murdăria, noua tehnologie EnergySpin de la Beko eliberează detergentul mai devreme și valorifică puterea vitezelor superioare ale tamburului pentru o dizolvare mai rapidă și mai eficientă. Mișcările unice ale tamburului înlocuiesc nevoia de generare excesivă de căldură în timpul spălării și au ca rezultat un consum redus de energie, asigurând în același timp o performanță de curățare de top. Cu EnergySpin, consumatorii vor avea la îndemână în orice moment o tehnologie sustenabilă, care nu se limiteaza doar la programul „Eco”, asigurând o performanță energetică superioară și în cazul programelor utilizate frecvent, printre care „Bumbac”, „Sintetice”, „Rapid”, „Delicate”, „Mix”, „20°C” sau „ColdWash”.
Schimbarea consumatorilor
Tehnologia EnergySpin vine în întâmpinarea nevoilor în schimbare ale consumatorilor, având în vedere atât creșterea costului vieții, cât și urgența climatică. Pentru a identifica trendurile de consum, Beko a desfășurat un studiu de piață la care au participat 40 dintre cei mai mari retaileri ai săi din 10 țări europene. 75% dintre aceștia au observat o scădere a cheltuielilor consumatorilor în ultimele 8 luni, iar 62,5% o preferință în creștere pentru produse sustenabile și eco-friendly. 55% dintre retaileri au confirmat impactul ratingurilor și certificărilor de eficiență energetică asupra deciziei de cumpărare.
Totodată, având în vedere că piața de electrocasnice este una dintre cele mai afectate de creșterea costului vieții, 40% dintre ei sunt rezervați cu privire la performanța comercială a industriei în 2024. Pe de altă parte, 35% dintre retaileri anticipează rezultate mai bune în 2024 decât în 2023. Cât privește ceea ce retailerii așteaptă din partea producătorilor, răspunsurile au conturat două priorități – dezvoltarea de parteneriate strategice pentru a optimiza distribuția și a satisface în mod eficient cerințele consumatorilor, alături de consolidarea asistenței post-vânzare și a serviciilor de garanție, cu scopul de a construi încredere și loialitate.
Maximizarea impactului pozitiv
Ca răspuns la aceste realități, prezența Beko la IFA Berlin 2023 a stat sub semnul conceptului de „efect de domino pozitiv”, care se referă la maximizarea impactului pozitiv generat de schimbări graduale ale stilului de viață în favoarea unor alegeri mai durabile.
„EnergySpin de la Beko este o tehnologie revoluționară, care utilizează inovații de ultimă generație și care este deschizătoare de drumuri în industrie. Misiunea Beko este de a promova un stil de viață sustenabil în fiecare casă, asigurându-ne că produsele noastre au o durată de viață cât mai lungă. Prin tehnologiile și inovațiile pe care le punem pe piață, dar și prin modelul nostru de afaceri, ne străduim să oferim clienților noștri posibilitatea de a face alegeri mai bune, cu consecințe pozitive”, a declarat Akın Garzanlı, Chief Marketing Officer Beko.
„Criza costului vieții are efecte la nivel global, forțându-i pe consumatori să-și modifice obiceiurile de cumpărare. În acest context dificil, este mai important ca oricând să fim atenți la ceea ce au de spus, motiv pentru care am desfășurat un studiu printre retailerii noștri europeni. Feedbackul lor validează faptul că, stimulată de inflație și noi reglementări, cererea de produse eficiente din punct de vedere energetic, la prețuri accesibile, va continua și în 2024.
Având în vedere că suntem unul dintre cele mai bine vândute branduri de electrocasnice mari din Europa, vom pune accent pe tehnologii avansate care combină inovații recente, calitate și un design armonios. Misiunea noastră este să le oferim consumatorilor posibilitatea de a alege un stil de viață sustenabil, asigurându-le cel mai bun raport calitate-preț. Vom continua să mizăm pe excelență, făcând sustenabilitatea fundamentul industriei în care activăm, și să colaborăm cu toți stakeholderii pentru a crea un efect de domino pozitiv”, a adăugat Ragıp Balcıoğlu, Chief Commercial Officer Beko.
Tehnologia EnergySpin va fi disponibilă în perioada următoare, pentru o serie de mașini de spălat rufe din portofoliul Beko.
De asemenea, la standul Beko de la IFA Berlin 2023 au fost prezentate și tehnologii deja consacrate:
- SaveWater – lansată în premieră mondială la IFA 2022, ajută consumatorii să folosească apa mai eficient. Funcția SaveWater a uscătorului de rufe colectează până la 5,2 litri de apă în timpul fiecărui ciclu de uscare, aceasta fiind furnizată mașinii de spălat la începutul următorului ciclu de spălare. Economia de apă realizată cu SaveWater este de un ciclu de spălare din 12.
- AquaTech – amestecă în prealabil apa și detergentul pentru a-l pulveriza pe țesătură înainte de curățare, reducând numărul mișcărilor tamburului din timpul spălării. De asemenea, se adaptează gradului de încărcare al mașinii de spălat. Astfel, un ciclu de spălare poate fi mai eficient energetic și mai rapid cu până la 50% față de programele obișnuite.
- IronFinish – folosește apa și aburul, la temperatura ideală și pentru durata potrivită, în timpul ciclului de uscare, pentru țesături netede și gata de purtat.
Pentru a aduce la viață conceptul de „efect de domino pozitiv”, Beko a prezentat la IFA 2023 o experiență interactivă, numită DOMINO: The Little One. Acesta este un joc video gratuit, care prezintă o lume fantastică, devastată de schimbările climatice, în cadrul căreia jucătorii pot experimenta impactul acțiunilor lor pozitive, necesare pentru a supraviețui în acest scenariu. Jocul va fi disponibil pe Steam, App Store și Google Play în perioada următoare.
Beko
Beko este o companie globală, lider în industria electrocasnicelor, care oferă o gamă largă de produse inovatoare și sustenabile. Beko joacă un rol esențial în cadrul grupului din care face parte, Arçelik, producător cu peste 40.000 de angajați, cu subsidiare în 53 de țări și 31 de unități de producție în 9 state. Compania deține 30 de centre de cercetare-dezvoltare și design în întreaga lume, care găzduiesc peste 2.300 de cercetători, deținând până în prezent peste 3.000 de brevete internaționale.
În conformitate cu viziunea „Respecting the World, Respected Worldwide”, compania a obținut, pentru al patrulea an consecutiv, cel mai mare scor la categoria Bunuri de uz casnic în indicele de sustenabilitate Dow Jones al S&P Global Corporate Sustainability Assessment (pe baza rezultatelor din decembrie 2022). Portofoliul local include, alaturi de brandul Beko, și brandurile Arctic si Grundig.
Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele Electronice, Electrocasnice, IT&C și Multimedia.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.electroretail.ro/newsletter
Publicația ElectroRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
