Beko mizează pe inovație pentru a cuceri noi piețe

Beko, lider pe piața din Europa, inovează cu noi tehnologii și produse în categoriile de produse de gătit, aparate frigorifice, mașini de spălat rufe și mașini de spălat vase.

BekoPatru noi modele de frigidere, cu design special, în cadrul parteneriatului cu FC Barcelona, au fost dezvăluite în premieră la IFA Berlin.

Parte din spiritul brandului Beko e să le ofere consumatorilor săi soluții ingenioase care să răspundă celor mai exigente cerințe și provocări. Și realizează toate acestea prin produse și tehnologii inovatoare.

Explicând această strategie, Hakan Bulgurlu, CEO Arçelik, a punctat importanța investiției în inovație pentru Beko:

Inovația este o parte semnificativă a succesului nostru. Fiecare companie afirmă că inovează. Dar ceea ce diferențiază Beko este faptul că ne dedicăm acelor inovații cu impact imediat. Ne concentrăm eforturile în a dezvolta și a folosi tehnologii care să facă diferența, în viața de zi cu zi a consumatorilor noștri din toată lumea. Acel tip de inovație care nu doar creează produse de ultimă generație – cum sunt cele lansate aici, la IFA. Ci inovație care poate într-adevăr să îmbunătățească viața consumatorilor începând chiar de astăzi.”

Vorbind despre succesul Beko pe piața din Europa, dl. Bulgurlu a declarat:

“În ultimii 7 ani, Beko a fost brandul de electrocasnice cu cea mai rapidă dezvoltare din Europa. Ne-am crescut cota de piață în țări cu economii puternice precum Franța, Italia, Spania și Polonia. În continuare, ne propunem să ne consolidăm poziția în Marea Britanie, cea mai competitivă piață din Europa, dar și țara unde Beko este cel mai bine vândut brand al nostru.

La ediția de anul acesta a IFA, Beko a lansat în premieră cele mai recente inovații în materie de tehnologii de vârf și produse, în linie cu cele mai noi tendințe globale, care îmbină designul ingenios și soluțiile sustenabile.

Brandul a lansat și o nouă gamă de electrocasnice mici, care completează gama de electrocasnice mari și le ușurează viața consumatorilor cu noi funcționalități.

Tot în cadrul IFA 2016, Beko a marcat și parteneriatul cu FC Barcelona cu lansarea primului produs cu design special pentru fanii echipei spaniole. Beko este partener premium al FC Barcelona din iunie 2014.

Beko este marca internațională de electrocasnice a Arçelik Group și Partener premium al echipei de fotbal FC Barcelona. Aceasta oferă linii de produse care includ electrocasnice mari, aparate de aer condiționat și electrocasnice de mici dimensiuni. Este al doilea cel mai mare brand de electrocasnice din Europa și brandul cu cea mai rapidă creștere pe piața europeană în ultimii șapte ani.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 474 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Beko mizează pe inovație pentru a cuceri noi piețe
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.