Bosch se află pe primul loc în topul preferințelor consumatorilor români în segmentul produse electrocasnice pentru bucătărie, conform studiului Trusted Brands 2015.
Acesta este cel mai important sondaj de piață ce vizează identificarea și premierea mărcilor care reușesc să ajungă sau să se mențină în topul preferințelor consumatorilor din Europa și este realizat de către Tarsago România, deținătorul licenței Reader’s Digest.
“Acest premiu validează calitatea produselor Bosch și atenția pe care am acordat-o clienților noștri. La 16 ani de prezență pe piața din România, peste 3.000.000 de produse electrocasnice Bosch și-au găsit întrebuințare în căminele românilor. Încrederea acordată de consumatori ne bucură și ne conferă în același timp o mare responsabilitate, aceea de a menține aceleași standarde ridicate cu privire la produsele și serviciile pe care le oferim,” a declarat Mihai Voicila, Director General BSH Electrocasnice S.R.L.
În cadrul sondajului Trusted Brands 2015, respondenții și-au exprimat opinia cu privire la mărcile în care au încredere. Toți cei care au participat la sondaj au evaluat brandurile în funcție de „calitate”, „valoare excelentă”, „imagine puternică”, „înțelegerea nevoilor clienților”, dar și în ceea ce privește „responsabilitatea socială”.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.