Canon la Print & Sign 2015

Ca și anii trecuți, Canon România a fost prezent la cel mai important eveniment anual din industria tiparului și semnalisticii din România, târgul Prinț & Sign, în perioada 8 – 11 septembrie. 

Jacky HobsonÎn cadrul evenimentului au fost prezentate cele mai noi soluții de prinț profesional și, de asemenea, participanții au avut ocazia să participe la un eveniment de talie internațională pentru oamenii de business din industria printului, conferința ”Cross Media Marketing”, susținută de marketerul Jacky Hobson, în care s-a dezbătut importantă printului în campaniile de marketing, în ziua de astăzi.

Print & Sign reprezintă pentru noi o oportunitate de a ne întâlni cu industria de print din România și de a prezența complexitatea ofertei Canon din acest domeniu. În acest an, la eveniment ni s-au alăturat partenerii Sama Consul și Grup Transilvae, iar focusul a fost pe prezentarea soluțiilor de print profesionale color și black & white sub conceptul de ”Customer Jurney”.

Pe tot parcursul evenimentului, vizitatorii standului Canon au putut lua parte la sesiuni hands on și la demonstrații interesante de colour management & web print.” a declarant Victor Matei, Regional Business Developer Manager, Canon European Business Builder Programme (Canon EBBP).

Printre cele mai interesante noutăti ale standului s-au numărat echipamentul profesional de imprimare ImagePress 800 care a demonstrat publicului versatlitatea de pe orice fel de material de imprimare și mai ales pe hârtii speciale, imprimanta varioPrint 110, cel mai ecologic echipament din clasa sa, cu zero emisii de ozon și cu un consum de energie mai mic cu 50% față de orice alt echipament de producție cu tehnologie laser și nu în ultimul rând, Oce Arizona 460XT, imprimanta UV flatbed cu calitate HD pe orice material de imprimare, indiferent că vorbim de lemn, sticlă, piatră sau alt material de pană la 50,8 mm.

Un alt element de noutate al evenimentului a fost reprezentat de inițiativa Canon de a organiza conferința ”Cross Media Marketing” susținută în data de 10 septembrie de Jacky Hobson, fondatorul companiei de consultantă UP Marketing și consultant Canon EBBP, în care s-a pus accentul pe importantă prințului în campaniile integrate de marketing.

Folosindu-se de experiență de marketer de-a lungul unei cariere de peste 25 de ani, dintre care 7 ani de lucru în mod exclusiv cu printatorii, Jacky a demonstrat că printul are incă o importantă majoră în mixul de canale de comunicare și promovare, aducând în acest sens exemple concrete din experiența proiectelor de cross media marketing implementate de-a lungul timpului. Conferința s-a adresat oamenilor de business, marketerilor, brand managerilor și clienților din industria de print și s-a bucurat de participarea a unui număr de peste 50 de invitați.

Conform oficialilor Canon, evenimentul s-a bucurat de un interes foarte mare din partea publicului, realizându-se chiar și parteneriate pentru vânzarea unui număr de 3 dintre soluțiile comerciale de professional print dintre cele prezente la stând – imprimantele profesionale imagePress 6011, imagePress 700 și ecologicul varioPrint 110.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Canon la Print & Sign 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.