IBM a anunţat astăzi planurile unei investiţii a 100 de milioane de dolari ce vizeaza extinderea la nivel global a capabilitatilor serviciilor de consultanţă pentru a ajuta clienţii sa-si dezvolte experienţa şi nivelul de implicare. Ca parte a investiţiei, compania va deschide 10 noi laboratoare IBM Interactive Experience în întreaga lume şi plănuieşte angajarea a 1.000 de oameni pentru a construi modele de implicare noi şi personalizate cu ajutorul datelor şi al design-ului.
Noile laboratoare localizate în Bangalore, Beijing, Groningen, Londra, Melbourne, Mexico City, New York, Sao Paulo, Shanghai şi Tokyo vor oferi clienţilor posibilitatea de a colabora cu cercetătorii şi consultanţii IBM, precum şi cu experţii in realizarea de experienţe client, in tehnologia mobila şi marketingul digital. Aceste echipe multi-disciplinare analizează provocările de afaceri şi in colaborare creaza soluţii care integrează tehnologie. IBM plănuieşte să deschidă noi laboratoare în viitor pentru a susţine cererea la nivel global pentru experienţele bazate pe date.
„Nu mai există nicio diferenţă reală între strategia de business şi dezvoltarea experienţei utilizatorului. O experienţă bună pe care un client a avut-o, devine aspiratia minimă pentru experienţa pe care o doresc toţi, calitatea acelei experienţe fiind în totalitate dependentă de utilizarea informaţiilor individualizate”, a declarat Bridget van Kralingen, Senior Vice President, IBM Global Business Services. „Pe măsură ce clienţii noştri realizeaza ce inseamna angajamentul cu clienţii sau angajaţii, noi le oferim întregul spectru de design world-class si IBM Research, consultanţă strategica şi capabilitatile noastre Big Data”.
Împreună cu noile facilităţi, IBM a lansat noi inovaţii bazate pe datele din cadrul IBM Interactive Experience care ajută liderii de afaceri să obţină perspective de la utilizatori şi să transforme modul în care aceştia utilizează produsele, serviciile şi brandurile. Cercetătorii IBM din cadrul IBM Interactive Experience au inventat algoritmi unici care conduc analizele pentru aceste noi capabilităţi: Intelligent Customer Profiles, Influence Analysis şi Customer Identity Resolution.
Mai multe informaţii despre IBM Big Data & Analytics : http://ibm.co/bigdataanalytics.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.