Konica Minolta a anunțat lansarea și susținerea fundației PROKOM, ca parte a angajamentului său de sprijin pentru industria tiparului digital.
Companiile din Europa care utilizează echipamente bizhub PRESS de la Konica Minolta pot deveni membre ale acestei comunități de producție digitală. PROKOM va ajuta companiile membre să distribuie, să creeze și să dezvolte servicii de comunicare digitală eficiente și, în același timp, va fi o platformă prin care să fie exprimată „vocea clientului”.
PROKOM, fundație susținută de Konica Minolta, are trei obiective principale:
1. Implicare: crearea unui forum unde utilizatorii pot face schimb de idei și de experiențe pentru construirea și extinderea afacerilor.
2. Influență: dezvoltarea comunicării cu managementul Konica Minolta cu privire la prioritățile utilizatorilor pentru proiecte viitoare, din punct de vedere al funcționalităților, tehnologiei și serviciilor.
3. Rețea: construirea unor relații de lungă durată între membri și asigurarea de suport și educație prin workshopuri, conferințe, publicații și locuri virtuale de întâlnire.
Andy Barber, Director General al iMail, UK Mail, și Președinte PROKOM: „Mulțumesc conducerii Konica Minolta pentru că ne-a oferit posibilitatea de a forma PROKOM, o platformă prin care companiile membre pot exprima “vocea clientului”, se pot informa și reprezenta interesele proprii. Consider important să împărtășești informații relevante și să înveți de la alți profesioniști, iar PROKOM susține din plin acest schimb de experiență.”
Ken Osuga, președintele Konica Minolta Business Solutions Europe: „Suntem foarte implicați în industria tiparului digital și, astfel, susținem ideea acestei platforme de comunicare cu clienții activi, care aduce beneficiile unei rețele de utilizatori ce împărtășește și influențează planurile de viitor ale Konica Minolta. Povestea de succes a Konica Minolta în domeniul tiparului digital este unică: am intrat în industrie în 2004 și am devenit lider de piață în printarea cut sheet de volum mic sau mediu în mai puțin de zece ani. Acesta esta un lucru de care suntem mândri și care ne motivează, întrucât ne preocupăm în mod constant să îmbunătățim afacerile clienților noștri.”
Etienne Van Damme, Director General Adjunct, Divizia International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europa: „Comunitatea oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și exprima provocările, problemele și aspirațiile. Acest lucru le va permite membrilor să continue să investească în soluțiile lor de producție de la Konica Minolta, acum și în viitor.”
Pingback: Electro-Sinteza săptămânii 24 - 28 februarie