Miele România încheie anul 2017 cu o cifră de afaceri de 30,3 milioane de lei

Miele, compania numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a încheiat anul 2017 cu o creștere de peste 6 milioane de lei a cifrei de afaceri.

MieleInvestițiile în noul magazin din Constanța și primul Miele Shop in Shop din Capitală, alături de premierele tehnologice aduse pe piața din România, au dus la înregistrarea unor vânzări totale de 30,3 milioane de lei, cu 15% mai mult față de 2016.

Creșterea de anul trecut s-a bazat atât pe extinderea din țară, cât și pe încrederea dovedită pe care clienții o au în calitatea produselor Miele. Un client care achiziționează prima dată un aspirator, de exemplu, va reveni și pentru o mașină de spălat sau un cuptor cu abur. În 2018 vom continua să mergem mai aproape de clienți, prin deschiderea unui nou showroom, dar și prin extinderea portofoliul de produse cu noi echipamente Miele – aspiratoare fără sac și aspiratoare robot, dar și o nouă game de hote. Astfel, ne propunem să creștem cifra de afaceri pănă la 35 de milioane de lei.”, spune Loredana Butnaru, director Miele România. 

Numărul de produse achiziționate de către clienții români a crescut față de 2016, pe primul loc fiind aspiratoarele (6.500 de bucăți în 2017, +8,3% față de 2016), mașinile de spălat rufe și uscătoare (3.200 de bucăți în 2017, +60% față de 2016) și mașinile de spălat vase (600 de bucăți în 2017). În topul echipamentelor achiziționate în 2017 au intrat și cuptoarele cu abur și espressoarele, alături de cafeaua marcă proprie Miele, lansată anul trecut.

Cel mai scump produs vândut de Miele România în 2017 a fost combina frigorifică Master Cool, în valoare de aproximativ 35.000 de lei. Echipamentul permite refrigerarea separată a alimentelor, prin intermediul sertarelor cu micro-climate, cu reglaj independent al umidității. De asemenea, clienții au fost interesați și de paleta largă de accesorii premium oferită de Miele. 5% din totalul vânzărilor în 2017 l-au reprezentat produsele de întreținere, accesoriile și consumabilele.

Cele mai importante investiții din 2017 au fost deschiderea magazinului Miele Point din Constanța și a primului Shop in Shop Miele, în Auchan, Afi Center. Astfel, numărul de angajați a ajuns la 18.

Miele

În dezvoltarea de noi tehnologii pentru a transforma și reinventa experiența în utilizarea echipamentelor electrocasnice. Astfel, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 18.000 de angajați, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări și în 50 de țări prin intermediul distribuitorilor și importatorilor. În anul financiar 2016/2017 a obținut vânzări în valoare totală de 3,71 de miliarde de euro.

Gama de produse include: aspiratoare, echipamente de întreținere a rufelor; mașini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreținere a rufelor și mașini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale și de laborator. În 2007, Miele Appliances SRL și-a deschis porțile și în România, una dintre principalele țări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor la nivel global.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 477 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » Miele România încheie anul 2017 cu o cifră de afaceri de 30,3 milioane de lei
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *