Miele și-a propus să crească vânzările cu 50%, în 2014, față de 2013

Înainte de orice, cine este Miele?

SAMSUNG CSCMiele este compania numărul unu în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial.

Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparţinând familiilor Miele şi Zinkann – aflate astăzi la a patra generaţie. Filozofia companiei: “Immer Besser” (“Mereu mai bine”).

Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnicedin lume, cu peste 16.500 de angajaţi, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor. În anul financiar 2011/2012 a obţinut vânzări în valoare totală de 3,01 miliarde de euro.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor; maşini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreţinere a rufelor şi a maşinii de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale şi de laborator.

În 2007, Miele Appliances SRL şi-a deschis porţile şi în România, una dintre principalele ţări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.

Miele Romania – produse, canale de distribuţie, cifre cheie

SAMSUNG CSCMiele România, reprezentanța locală a companiei Miele, a realizat 35% din cifra de afaceri, în prima jumătate a anului, din vânzarea de mașini de spălat rufe și uscătoare de rufe. Aceasta este gama de produse Miele cu cele mai mari vânzări în România.

Maşinile de spălat vase urmează într-un top de vânzări Miele din România, după maşinile de spălat rufe şi uscătoarele de rufe. Apoi se vând, în ordine: aspiratoarele, cuptoarele, frigiderele, plitele, cafetierele şi hotele. Din punct de vedere cantitativ, aspiratoarele sunt cele mai bine vândute produse.

În 2013, Miele România a vândut aproximativ 300 de maşini de spălat, din gama medium şi premium şi a avut o cifră totală de vânzări de 8,5 milioane de lei. În 2014, compania şi-a propus un target de vânzări cu 40-50% mai mare decât în 2013.

În România, Miele are, la Braşov, şi o fabrică de componente, piese care, apoi, ajung, şi se asamblează în fabrica din Germania. Miele mai deţine o fabrică şi în Cehia.

Din punct de vedere al canalelor de distribuţie, produsele Miele se vând în magazine specializate de mobilă (Rovere), magazinele electro (DOMO), în magazine independente (business-uri de familie), în magazinele franciză (Miele Exclusiv) – deocamdată sunt doar două, în Cluj-Napoca şi Braşov, în showroom-ul de lângă Casa Presei şi în magazinul online, ataşat site-ului.

Maşinile de spălat W1 şi uscătoarele de rufe T1

Loredana Butnaru-Miele 1Compania a lansat recent în România noile generații de mașini de spălat W1 și uscătoare de rufe T1. Cele 15 modelele de mașini de spălat W1 și uscătoare de rufe T1 pot fi cumpărate din showroom-ul Miele situat în clădirea City Gate din București și de la partenerii Miele din întreaga ţară.

„Odată cu lansarea seriilor Miele W1 și Miele T1, începe o nouă eră a întreținerii rufelor. Modelele se remarcă atât printr-un design elegant și o interfață mai performantă pentru utilizator, cât mai ales printr-o serie de premiere în materie de tehnologii de curățare,” declară Loredana Butnaru, Sales Manager Miele România.

Sistemul PowerWash de la Miele sporește performanța de curățare cu cel puțin 10%, potrivit unui studiu independent realizat de „WfK Applied Laundry Research Institute Krefeld”, Germania,  datorită unui nou sistem de recirculare a apei de spălare. Una dintre dotările cheie ale sistemului este programul QuickPowerWash, care oferă o spălare performantă a unei cuve cu o capacitate de până la 5 kilograme de rufe în mai puțin de 1 oră.

Cu TwinDos, primul sistem inteligent de dozare automată a detergenților lichizi în două etape, se obține o economie de detergent cu până la 30%. Acesta este recomandat atât pentru rufe colorate, cât și pentru cele albe, indiferent de programul de spălare selectat sau detergentul folosit.

Sistemul TwinDos este integrat în partea inferioară a mașinii de spălat și oferă spațiu pentru două recipiente, fiecare cu o capacitate de câte 1,5 litri.

Prima etapă presupune utilizarea unui detergent normal (Miele UltraPhase 1) pentru îndepărtarea petelor precum cele de grăsime. În a doua etapă, este dozat un agent booster de sporire a efectului detergentului (Miele UltraPhase 2), ideal pentru petele dificile, cum ar fi cele de vin roșu și cafea. Ambii detergenți sunt dozați individual, la momentul oportun, pentru cele mai bune rezultate, indiferent de programul de spălare folosit.

SAMSUNG CSCMiele este singurul brand de electrocasnice care și-a dezvoltat propriile produse de îngrijire, în strânsă colaborare cu cei mai importanți producători de detergenți.

Utilizatorii de mașini de spălat din gama W1 Miele beneficiază și de tehnologia CapDosing, care simplifică utilizarea detergenților speciali. Pentru că uneori anumite țesături sau articole vestimentare necesită un tratament aparte, Miele a dezvoltat în exclusivitate un sistem inteligent de dozare a agenților speciali în capsule practice.

Capsulele CapDosing oferă o gamă de detergenți speciali care nu sunt utilizați în mod frecvent, ideali pentru situații precum curățarea echipamentelor cu membrane respirabile destinate activităților în aer liber și trekking-ului. De asemenea, balsamul de rufe și agentul booster de sporire a efectului detergentului pot fi dozate separat, porționat, sub formă de capsule.

Lansarea noilor serii de produse Miele W1 și Miele T1, disponibile și în România, a necesitat o investiție de aproximativ 100 de milioane de euro, derulată pe parcursul a 5 ani.

Galerie foto:

Fotografii realizate cu camera compactă Samsung SMART NX30.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » electrocasnice » Miele și-a propus să crească vânzările cu 50%, în 2014, față de 2013

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.