Samsung Electronics România a lansat aplicația Live SMART 365, o colecție de sfaturi prin care consumatorii pot obține mai mult timp liber, mai multă eficiență, mai mult confort sau pot fi mai aproape de cei dragi prin intermediul tehnologiei.
Sfaturile au fost colectate prin intermediul aplicației de Facebook, iar utilizatorii au putut contribui cu propriile moduri și sfaturi de a folosi tehnologia pentru un stil de viață SMART. La finalul campaniei, aceștia au identificat peste 2.000 de idei despre cum putem integra cât mai eficient tehnologia în viața noastră.
„Aplicația pe care o lansăm, alături de conumatori, reprezintă o colecție de sfaturi pentru o viață smart și este parte dintr-o platformă mai largă, „Live Smart”, o inițiativă locală prin care ne-am propus să inspirăm consumatorii să traiasă „smart”, potrivit stilului de viață al fiecăruia. Inițial, le-am propus consumatorilor să-și împărtășească experiențele proprii și astfel să fie o sursă de inspirație și pentru alții. Cele mai interesante sfaturi au fost incluse în aplicația „Live Smart 365” pe care tocmai am lansat-o”, a spus Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.
În cadrul campaniei 365 de moduri de a trăi SMART, Samsung Electronics România a realizat un studiu* care arată interesul pe care utilizatorii români îl au pentru produsele SMART și, totodată, pentru funcțiile SMART.
Studiul realizat de Samsung arată că evoluția numărului utilizatorilor de device-uri SMART a determinat și o schimbare în comportamentul consumatorilor. Deși mai este loc de creștere în ceea ce privește nivelul de utilizare a funcțiilor SMART, comparativ cu anul trecut utilizatorii au început să integreze din ce în ce mai mult tehnologia SMART în viața lor.
Astfel, aproape jumătate dintre participanții la studiu (49%) spun că smartphone-ul lor este permanent conectat la internet, comparativ cu 42% în 2013. În mod similar, comparativ cu 2013, utilizatorii folosesc din ce în ce mai puțin funcțiile de bază ale telefonului și din ce în ce mai mult funcțiile SMART. De exemplu, 80% dintre participanți au menționat că folosesc cel mai des smartphone-ul pentru efectuarea apelurilor telefonice, comparativ cu 92% în 2013, iar scăderea se menține și în ceea ce privește SMS-urile. Crește, în schimb, comunicarea online și numărul de aplicații utilizate.
Dacă smartphone-ul este folosit intens în fiecare zi, tableta a devenitaccesoriul preferat al oamenilor în concedii sau deplasări: aproape jumătate dintre participanții la studiu (48%) au declarat că folosesc cel mai mult tableta în aceste situații, în afara casei, iar 45% dintre ei au descărcat între 6 și 10 aplicații în ultimele 3 luni.
Totodată, Smart TV-ul devine din ce în ce ce mai mult o sursă de informare și socializare pentru consumatori. 24% dintre participanții la studiul Live Smart au declarat că citesc ziare prin intermediul aplicațiilor online, comparativ cu 14% în 2013 și aproape o treime (30%) intră pe retelele de socializare direct de pe Smart TV.
Pentru a avea parte și de mai mult confort, divertisment și eficiență, 66% dintre deținătorii de Smart TV intervievați au încercat să își conecteze smartphone-ul sau tableta la Smart TV, comparativ cu 46% în 2013. Nu în ultimul rând, 70% dintre participanții la studiu au spus că ar utiliza la un nivel mai avansat device-urile Smart dacă ar primi sfaturi de utilizare adaptate activităților de zi cu zi.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Pingback: Electro - Sinteza săptămânii 1 - 5 septembrie