SKIN MEDIA lansează 8 branduri de electrocasnice inovatoare în tehnici de gătit

SKIN MEDIA, un jucător important pe piața de import și distribuție IT&C, intră pe un nou segment de piață, al electrocasnicelor destinate unei alimentații sănătoase, deschizând un parteneriat cu JARDEN CORPORATION, numărul 1 mondial în electrocasnice. SKIN lansează opt noi branduri recunoscute la nivel global pentru inovație în tehnicile de gătit, țintindu-se o piață formată din aproape 7,1 milioane de gospodării. 

Lansare electrocasnice SKIN Media-Gama de produse lansată acoperă în întregime nevoile și așteptările unui segment de piață aflat în continuă creștere, format din utilizatori cu educație superioară care se documentează constant asupra celor mai noi tendințe în alimentație și stil de viață sănătos.

Tendințele pe piața din România în ceea ce privește nutriția și stilul de viață sănătos ne-au determinat să aducem utilizatorilor români o soluție pentru gătitul sănătos acasă. Conceptele inovatoare – gătitul lent la temperaturi reduse (slow cooking), gătitul în vid, stoarcerea prin presare la rece, vidarea alimentelor pentru păstrarea prospețimii – care au avut succes pe piețele internaționale, sunt acum disponibile și utilizatorilor români. Oferim produse care încorporează tehnici noi de gătit și care vor face diferența în viața utilizatorului român prin beneficii directe: posibilitatea de a găti sănătos acasă, de a obține rezultate cu un plus de gust și cu cel mai mic efort de pregătire”, a declarat Camil Perian, Directorul General al Skin Media.

Piața autohtonă de electrocasnice mici (SDA) a înregistrat rezultate pozitive în primele 6 luni ale acestui an, crescând cu 12 % vs. 2013, atingând valoarea de 53 de milioane euro. Segmentul electrocasnicelor pentru gătit acasă este estimat la mai mult de jumătate din piața de SDA. Cele mai mari creșteri din această categorie, înregistrate în primul semestru (cele mai reprezentative fiind storcătoarele și roboții de bucătărie), confirmă apetitul românilor pentru un stil de viață sănătos, cu minim de efort în ceea ce privește procesul de pregătire.

Noua gamă de electrocasnice, sub conceptul „Gătește sănătos. Acasă”, stimulează creativitatea în bucătărie, având ca rezultat preparate gustoase, fără eforturi mari și fără a fi nevoie de monitorizarea fiecărei etape a preparării. Metodele de preparare inovatoare sau posibilitatea reglării timpului pentru gătit sunt câteva beneficii directe care vor face gătitul mult mai ușor și mai plăcut”, a declarat Chef Adrian Hădean, partener al proiectului de lansare a noii divizii de electrocasnice.

Printre brandurile lansate se numară Crock Pot, un aparat de gătit electric, slow cooker, lider pe piață din SUA, Food Saver, un aparat pentru vidat alimente și ingrediente, numărul 1 în vânzările din Italia, Oster, un blender performant lider pe piețele din SUA, Canada și Spania și Breville, gamă care oferă o soluție completă pentru un mic dejun rapid și sănătos. Aceste 4 branduri aparțin companiei Jarden Corporation, cel mai mare producător de electrocasnice din lume.

Printre beneficiile gătitului sănătos se numără păstrarea nutrienților, a enzimelor și limitarea degradării proteinelor și a grăsimilor. Posibilitatea de a controla temperatura și timpul de preparare pentru păstrarea calității nutritive, prin tehnica de gătit slow cooking, sunt soluții pentru a putea găti în mod sănătos și pentru a economisi timpul petrecut în bucătărie. Această gamă de produse răspunde nevoilor persoanelor active, preocupate de un stil de viață sănătos, iar multiplele tipuri de preparare oferă o soluție sănătoasă pentru fiecare moment al zilei”, susține Anda Avramescu, Medic Nutriționist.

Gama nou lansată include și brandul SousVide Supreme, cu aparate care oferă consumatorilor români posibilitatea de a găti în vid, o tehnică inovatoare, accesibilă până acum exclusiv în restaurante.

Brandul Marcato, lider de piață în Italia, aduce pe piață aparate și accesorii de preparat paste în casă, cu o tradiție de 80 de ani în domeniu.

Storcătorul Kuvings folosește tehnologia de stoarcere prin presare la rece, la doar 60 rpm (rotații pe minut), pentru a menține toate vitaminele și nutrienții fructelor și legumelor.

Vita Juicer, un storcător multifuncțional 4 în 1 se remarcă prin calitate, design și funcționalitate, fiind premiat în Elveția și Germania.

Produsele vor fi disponibile în marile rețele de magazine, începând din luna decembrie și au o garanție de 5 ani.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 470 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » electrocasnice » SKIN MEDIA lansează 8 branduri de electrocasnice inovatoare în tehnici de gătit
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.