#upgrade2SUPER este cea mai nouă campanie locală Samsung, filmată exclusiv cu noul Samsung Galaxy S9+

În perioada martie – aprilie 2018, Samsung Electronics România, împreună cu Leo Burnett au desfășurat campania locală de promovare a flagship-urilor Samsung Galaxy S9 și S9+, ce i-a avut ca protagoniști pe Dana Rogoz, Deliric și vlogger-ul MaxINFINITE.

samsungAceștia s-au lăsat inspirați de momentele zilnice din viața lor și au reinventat, ajutați de caracteristicile noului smartphone Samsung Galaxy S9, modul în care comunică de obicei cu audiența lor.

Materialele foto și video din campanie, realizate exclusiv cu Samsung Galaxy S9+

Folosind funcțiile Super Slow-Mo și Low Light ale camerelor din Galaxy S9 și S9+, dar și AR emoji, cei trei creatori de conținut au primit un upgrade al vlogurilor lor* și diverse materiale foto și video care au fost publicate pe canalele de social media ale acestora. Toate acestea au fost filmate exclusiv cu telefonul.

Protagoniștii campaniei au dat provocarea mai departe și au promovat și un concurs, în care participanții au avut șansa să câștige un Phone Upgrade – un Samsung Galaxy S9+ acordat prin tragere la sorți sau un Social Media Upgrade, constând în nouă ședințe foto-video realizate cu Galaxy S9, acordate prin jurizare.

„Ideea campaniei locale a plecat natural, din promisiunea produsului – The Camera. Reimagined. Ne-am uitat la ce fac de fapt oamenii cu telefoanele lor și la ce folosesc camera unui smartphone. Nu, nu sunt toți fotografi profesioniști, nu au expoziții și nici pagini de Facebook cu Prenume Nume Photography. Pentru majoritatea, fotografiile și clipurile făcute cu telefonul ajung pe Facebook, pe Instagram, pe chat, în Stories, sub formă de boomerang sau GIF-uri amuzante. Oamenii vor un telefon cu o cameră foto prin care tot ce se postează pe social media arată <<super tare>>. Iar cu o cameră ce filmează în Super Slow-Mo și surprinde fotografii perfecte în Low Light, a fost simplu să îndemnăm oamenii la un #upgrade2SUPER cu noul Galaxy S9”, a povestit Dragoș Ometiță, Group Creative Director, Leo Burnett Bucharest.

Conceptul de #upgrade2SUPER dezvoltat de Leo Burnett a fost acela de a arăta oamenilor cât de ușor este să surprinzi, în prezent, momentele preferate din viață la cea mai înaltă calitate, cu ajutorul tehnologiei.

„În cadrul campaniei, ne-am adresat tuturor celor care și-au dorit un upgrade și acces ușor la experiențe noi, care să se integreze perfect în stilul lor de viață. Să surprinzi momente unice nu a fost niciodată mai ușor și, tocmai de aceea, ne dorim ca această campanie să inspire la crearea și împărtășirea a cât mai multe momente epice din viață folosind camera noului Samsung Galaxy S9 și S9+”, a declarat Simona Panait, Head of Corporate Marketing & Communications South-East Europe, Samsung Electronics România.

Reach total de 3,1 milioane și peste 1,2 milioane de vizualizări pe canalele Samsung

Videoclipurile publicate pe canalele de YouTube ale celor trei creatori de conținut au avut un reach total de peste 450.000 de vizualizări, în timp ce postările din social media au atins aproximativ un milion de persoane în perioada campaniei.

Pe canalele de social media ale Samsung (YouTube, Facebook și Instagram) s-a înregistrat un reach total de 3,1 milioane și peste 1,2 milioane de vizualizări.

Peste 7.000 de persoane s-au înscris în pagina campaniei pentru a câștiga un upgrade de conținut.

Campania din România a fost dezvoltată de Publicis One: Leo Burnett (Creative), Starcom (Media) și MSL The Practice (PR& Influencers). În social media, campania a fost susținută de Centrade Integrated.

Samsung

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie, a sistemelor LSI, a fonderiei și a soluțiilor LED.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 477 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Producatori » #upgrade2SUPER este cea mai nouă campanie locală Samsung, filmată exclusiv cu noul Samsung Galaxy S9+
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *