2Parale: creștere de 35% a cifrei de afaceri în primul trimestru din 2015

2Parale, cea mai mare rețea de marketing afiliat din România, a înregistrat o creștere de 35% a cifrei de afaceri corespunzătoare primului trimestru din 2015, față de perioada similară a anului trecut.

Dorin-Boerescu

La finalul lunii martie, cifra de afaceri 2Parale se ridică la 2,15 milioane de lei.

În primul trimestru al anului 2015, 2Parale și-a crescut numărul de advertiseri din platformă cu 34% față de Q1 2014. În acest moment, în platforma 2Parale sunt active 450 de magazine online, dintre care 114 au fost lansate în perioada ianuarie – martie 2015.

Rezultatele de la finalul primului trimestru ne arată că vorbim despre o piață în creștere, în care tot mai multe magazine și branduri încep să conștientizeze beneficiile și mecanismul după care funcționează marketingul afiliat. Pe de altă parte, noi continuăm să facem eforturi pentru profesionalizarea pieței; în ultimele trei luni, de exemplu, ne-am implicat în organizarea unor evenimente de profil și am lansat programe prin care advertiserii și afiliații să contribuie atât la accelerarea vânzărilor, cât și să dezvolte o relație pe termen lung, eforturi care s-au reflectat în creșterea înregistrată. Suntem încrezători că întreg anul 2015 ne va aduce un ritm accelerat de creștere, de cel puțin 50% față de anul precedent”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

În Q1 2015, au performat la nivel de vânzări online categoriile de cosmetice și bilete de avion. În perioada menționată, s-au menținut în topul preferințelor la nivel de cumpărături online și industrii ca IT&C, fashion, home&deco și cărți.

Valoarea medie a unei cumpărături online prin intermediul 2Parale a rămas constantă în Q1 2015 și se ridică la 161 de lei fără TVA, în timp ce valoarea celui mai mare comision înregistrat de un afiliat al 2Parale în primele trei luni ale anului 2015 a crescut cu 25% față de perioada similară a anului 2014.

Ziua de marți a fost preferata românilor în ceea ce privește cumpărăturile online în primul trimestru din 2015. De asemenea, zilele de miercuri și joi înregistrează rezultate bune la nivel de vânzări online. Vârful absolut al cumpărăturilor online în primul trimestru din 2015 a fost atins pe data de 12 februarie.

Cele mai multe cărți au fost cumpărate online joi, iar pasionații de IT&C au cumpărat cel mai mult în zilele de marți ale săptămânii. Categoria de fashion a înregistrat un nivel constant de vânzări online în perioada ianuarie – martie 2015, cu vârfuri în weekend, în zilele de duminică.

În ceea ce privește intervalele orare preferate de români pentru cumpărăturile online, vârful de vânzări a fost atins între orele 22:00 și 23:00, urmat îndeaproape de orele prânzului – între 15:00 și 17:00. La nivel de categorii, cele mai multe cărți și haine au fost cumpărate seara, între orele 22:00 și 23:00, iar produsele electronice și de IT&C au fost cumpărate online cu precădere în timpul zilei, în intervalele 12:00 – 13:00, respectiv 16:00 – 17:00.

În prezent, 2Parale are o comunitate de 38.800 de afiliați și un portofoliu de peste 450 de clienți. Printre clienții 2Parale se numără companii și branduri ca Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria, Vola etc.

Conversiile generate prin rețeaua de afiliere 2Parale sunt publice și pot fi accesate în timp real prin platforma online sau prin aplicația de mobil dedicată.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 473 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » 2Parale: creștere de 35% a cifrei de afaceri în primul trimestru din 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.