ALTEX anunță Blec Fraidei, campania dezvoltată cu BBDO pentru evenimentul de sales al anului

În acest an, Altex România – liderul pieței de electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia – a ales să comunice evenimentul de retail al anului printr-o nouă idee creativă, pusă în scenă de o dramatizare hazlie și inedită.

AltexÎn urma unui concurs de propuneri creative, a fost selectată agenția Graffiti BBDO pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei”.

Campania urmează poziționarea Altex România: în 25 de ani, Altex a invățat ce își doresc românii și promite, ca brand, „Cel mai mic preț din România”. În mod firesc, de Black Friday, Altex este cel mai îndreptățit brand să le ofere românilor, într-un mod original și vesel, experiența autentică a cumpărăturilor.

De <<Blec Fraidei>>, capacitatea logistică de depozitare și de transport este folosită la maximum: 4 depozite centrale, 11 depozite zonale și peste 100 de magazine în toată țara. Totodată, asigurăm o gamă variată de oferte, cu stocuri generoase, dar totuși limitate pe întreaga perioadă de promoție. În plus, oferim servicii de creditare avantajoase pentru clienți cu posibilitatea ca aceștia să intre în posesia produselor preferate imediat. Astfel, vom pune la dispoziția clienților un stoc în valoare de aproximativ 1,4 miliarde lei.” – Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România

Produsele substanțial reduse au fost atent selectate pentru a răspunde așteptărilor variate ale clienților, dar și pentru a le oferi accesul la tehnologii de ultimă oră. Reducerile sunt valabile pe toată perioada campaniei (1 noiembrie – 5 decembrie), tocmai pentru a oferi tuturor clienților șansa să aleagă și să beneficieze de produsele și reducerile care li se potrivesc. Acest eveniment este despre clienți, pentru clienți.” – Raul Filip, Director Achiziții Altex Romania

Am dat curs propunerii de a româniza „Black Friday”- ul, pentru că suntem o companie românească ce a crescut de 25 ani, ținând cont de dorințele românilor. Dorim să fim permanent la dispoziția lor și de aceea la noi, spre deosebire de conceptul american, promoțiile de Blec Fraidei nu durează doar o zi sau câteva minute, după care se epuizează stocurile. Nu, în ultimul rând, am apreciat diferențierea în comunicare, pe o piață competitivă unde a vorbi despre preț și cele mai bune oferte, devine o provocare din ce în ce mai mare.– Irina Grigore, Marketing Manager Altex România

Într-o perioadă în care comunicarea din piață este foarte aglomerată, vom prezenta ofertele Altex într-o manieră plastică: folosindu-ne de expresii populare românești și chiar transcriind fonetic evenimentul Blec Fraidei. La nivel vizual, am transpus expresiile românești în imagini, într-o manieră amuzantă și ușor de decodificat de către consumatori.– Victor Oprișan, Group Creative Director, Graffiti BBDO

Campania a început la 31 octombrie 2018 și este prezentă atât în magazinele Altex, altex.ro, cât și pe toate mediile: TV, radio, outdoor și în mediul online până pe 5 decembrie.

Altex Romania

Altex Romania este liderul pieței românești de retail din România în domeniul electro-IT de peste 15 ani, cu 4000 de angajați. Misiunea companiei este de a oferi clienților cel mai bun preț, cea mai mare gamă de produse și servicii cu valoare adăugată. Prin rețeaua națională de 100 de magazine Altex și 19 magazine Media Galaxy, aflate în cele mai importante orașe din țară și magazinele online www.altex.ro si www.mediagalaxy.ro, ALTEX oferă clienților o gamă variată de produse inovatoare, la cele mai avantajoase prețuri, susținute de soluții optime de finanțare.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 511 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » ALTEX anunță Blec Fraidei, campania dezvoltată cu BBDO pentru evenimentul de sales al anului
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.