Antreprenorii români din cadrul eMAG Marketplace au înregistrat vânzări suplimentare de 40% în prima jumătate a acestui an

Antreprenorii români din programul cross-border eMAG Marketplace care vând în trei țări- România, Ungaria și Bulgaria- au înregistrat vânzări suplimentare de 40% în prima jumătate a acestui an pentru produsele activate în aceste țări, în plus față de vânzările realizate pentru aceste produse doar în România.

emag

Investim permanent pentru a îi susține pe antreprenorii români și a le oferi încrederea că produsele lor pot ajunge în casele a peste 35 milioane de oameni din cele trei țări. Cu ajutorul tehnologiei de care azi dispunem și a investițiilor uriașe în infrastructură din ultimii doi ani, punem la dispoziția acestora programe care să îi ajute să își dezvolte afacerea în întreaga regiune, fie că vorbim despre opțiuni de creștere a vizibilității, sisteme de logistică integrată sau opțiuni avantajoase de livrare. Creșterea accelerată a celor 5.000 de antreprenori români prezenți pe eMAG Marketplace arată că acesta este cel mai simplu mod de a te dezvolta și o inspirație pentru orice business, în oricare etapă s-ar afla”, a spus Stejara Pircan, senior VP eMAG.

Programul cross-border: traducere pentru 5 milioane de produse cu ajutorul AI și sincronizare fără costuri a stocurilor și prețurilor

Lansat în urmă cu aproape doi ani, programul cross-border, care facilitează accesul sellerilor pe piețele vecine din Ungaria și Bulgaria, a fost îmbunătățit constant cu noi funcționalități. Traducerea în alte două limbi pentru produsele care urmează să fie vândute pe altă piață decât cea de origine, fără costuri suplimentare, este una dintre acestea. În ultimul an, cu ajutorul tehnologiei și al inteligenței artificiale, 5 milioane de produse au beneficiat de traducere mai rapidă prin programul regional cross-border. Pe lângă traducere, produsele listate de selleri beneficiază și de conversia automată a prețurilor în monedele locale, precum și de opțiuni de sincronizare a stocurilor și prețurilor între platforme.

Investiții de 25 milioane de lei anul acesta pentru susținerea sellerilor care vând regional în trei țări

Anul acesta, investițiile eMAG în susținerea sellerilor care vând cross-border se ridică la 25 milioane de lei și sunt direcționate în special în livrare. Aceste investiții se înscriu în planul eMAG pe termen lung de ajuta sellerii să se dezvolte în regiune și de a răspunde noilor obiceiuri de shopping ale oamenilor care preferă livrarea flexibilă.

Totodată, începând din această primăvară, eMAG a dezvoltat programul Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, dând astfel sellerilor posibilitatea de a livra direct din depozitul din România, în Ungaria și Bulgaria, la aceleași costuri. eMAG se ocupă de toată logistica, de la recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur prin intermediul serviciului FBE. Numărul de produse incluse în programul FBE a crescut în ultimul an cu peste 45%, iar articolele eligibile sunt incluse și în programul Genius cu livrare rapidă și oferte exclusive.

eMAG

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde.

Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.


Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele Electronice, Electrocasnice, IT&C și Multimedia.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.electroretail.ro/newsletter

Publicația ElectroRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *