Anul ăsta, eMAG organizează Black Friday pe data de 20 noiembrie

eMAG, cel mai mare retailer online din România şi din regiune, a anunţat azi, 17 noiembrie 2015, într-o conferinţa de presă, data desfăşurării celui mai mare eveniment de shopping online din România, Black Friday şi alte câteva cifre legate de acest eveniment.

2Astfel, eMAG organizează pe data de 20 noiembrie 2015 cea de-a cincea ediție a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping online de până acum și oferă reduceri în valoare totală de peste 100 milioane de lei la 650.000 de produse. eMAG estimează că valoarea comenzilor va ajunge la 205 milioane de lei.

„Black Friday s-a transformat într-un fenomen de shopping cu un puternic impact social. Anul acesta, 6,7 milioane de români intenționează să cumpere de Black Friday, cu un milion mai mult față de anul precedent. Asta înseamnă peste o treime din populația României. Am muncit 9 luni pentru pregătirea evenimentului și sper să ne atingem obiectivul, să avem mulți clienți fericiți”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Reducerile vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din ofertă:

  • 17.000 de televizoare
  • 60.000 de smartphone-uri
  • 15.000 de laptopuri
  • 15.000 de cărţi
  • 10.000 de frigidere la care se adaugă
  • 20.00 de jucării
  • 25.000 de parfumuri
  • 8.000 de anvelope
  • 5.000 de saltele de diferite dimensiuni
  • 3.000 de lopeti de dezăpezire
  • 2.500 de scaune şi canapele

Alte produse care vor face obiectul reducerilor de Black Friday la eMAG sunt: alte electrocasnice, produse de îngrijire personală și cosmetice, produse pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină. În plus, peste 850 de magazine partenere care vând prin eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday.

După cum ne-a obişnuit, pe lângă autoturisme (mărci precum Fiat, BMW, Ford, Mini, Smart etc), eMAG.ro va dezvălui cu putin timp înainte de începerea Black Friday-ului şi un produs surpriză, despre care Iulian stanciu spune că este un produs nou şi inedit.

Cum a arătat Black Friday până acum (INFOGRAPHIC)?

Black Friday eMAG 2015

Oameni și investiții:

La ediția din acest an, peste 1.200 angajați eMAG se ocupă de pregătirea evenimentului, 1100 în zona de operațiuni și 100 în comercial.

Pentru pregătirea Black Friday 2015, eMAG a investit 4 milioane de euro în servere și dezvoltare de software, astfel încât experiența clienților pe site și pe mobil să fie una bună, chiar și la 300.000 de vizitatori simultan. Pentru ediția de anul acesta, eMAG a alocat o suprafață de depozitare de 55.000 de metri pătrați, echivalentă cu cea a 11 terenuri de fotbal. Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD așa încât comenzile să ajungă la clienți în perioada 21 – 29 noiembrie.

Cifre Black Friday eMAG 2015:

  • în medie, reducerile vor fi de 35%
  • vânzări estimate: 205 milioane de euro, 650.000 de produse (cca 1.000.000 de produse vor fi disponibile în stocul eMAG.ro la ora startului Black Friday 2015)
  • interval de livrare estimat: 21.11 – 29.11.2015

Ora de start a Black Friday-ului la eMAG nu a fost deconspirată ci doar perioada: dimineața zilei de 20 noiembrie 2015. Startul va fi anunțat cu puțin timp înainte pe aplicația de mobil eMAG.ro.

De asemenea, eMAG a dezvoltat, pentru prima oară, o cutie specială pentru livrările de Black Friday cu sistem facil de deschidere tip zip (fermoar) si cu posibilitatea de refolosire: pentru retur sau altă destinaţie.

eMAG a lansat în 2011 evenimentul Black Friday pe piața din România și organizează ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.

Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 14 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant prin swipe.

În oferta eMAG sunt acum peste 500.000 de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice și cărți, și până la articole pentru copii, casă, grădină, mașină și sport.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Anul ăsta, eMAG organizează Black Friday pe data de 20 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.