Bilanțul de Black Friday al CEL.ro

CEL.ro, cel mai mare magazine online de electro-IT cu capital integral românesc, a organizat în perioada 20-22 noiembrie campania de reduceri Black Friday.

bilant BFÎn cadrul campaniei CEL.ro a comercializat produse de aproximativ 6 milioane EUR, respectiv un volum de aproximativ 33.000 de comenzi, dintre care 20% au fost înregistrate de pe dispozitive mobile.

Peste 2 milioane de vizite au fost înregistrate în această perioadă pe site, media unei vizite pe site fiind de 4’28”. Recordul de trafic a fost înregistrat la ora vineri 20 noiembrie la ora 00:20, când s-au depășit 30.000 de vizitatori unici în același moment pe site.

În perioada de Black Friday s-au vândut aproximativ 4.000 de televizoare, 5.000 de telefoane și peste 7.000 de electrocasnice, în același timp, peste 100.000 de email-uri au circulat înspre și dinspre CEL.ro.

Cele mai comercializate brand-uri în perioada campaniei pe site-ul CEL.ro au fost Samsung, Philips și LG.

CEL.ro este cel mai mare magazin online cu capital integral românesc, care activează pe piața din România din anul 2004. Cu un portofoliu de peste 100.000 de produse și aproape un million de comenzi procesate până în prezent, CEL.ro reprezintă un segment important al comerțului online românesc.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 479 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Bilanțul de Black Friday al CEL.ro

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.