Bilanț Black Friday 2018 la CEL.ro

Black Friday a reprezentat pentru CEL.ro o provocare diferită, deoarece pe lângă ofertele magazinului, au fost listați și partenerii din platforma Marketplace lansată în această primăvară.

CEL.roAstfel, retailerul a generat venituri de 30.000.000 lei, dintre care 10% au venit din Marketplace, unde peste 400 de magazine partenere au vândut peste 8000 de produse.

Față de 2017, magazinul online anunță că valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut cu aproximativ 250 lei, românii făcând astfel cumpărături în valoare medie de aproximativ 1100 lei.

Comportamentul consumatorului de Black Friday arată că românii preferă din ce în ce mai mult să folosească telefonul mobil atunci când fac cumpărături. Dovada stă în faptul că 60% din traficul de pe site-ul magazinului online a fost făcut de pe dispozitive mobile, în creștere cu 8% față de anul precedent. CEL.ro aproximează că în 2019 acest procent poate ajunge până la 70-75%.

Precum în 2017, cele mai comandate produse au fost telefoanele (peste 5000 de bucati), televizoarele (peste 3000 bucati), componentele de PC, frigiderele, aspiratoarele și espressoarele (peste 2500 de bucati). Pe de altă parte, in Marketplace clienții s-au orientat către categorii precum accesorii de telefoane, articole sport, mobila, saltele sau produsele de bucătărie.

Cel mai scump produs comandat de Black Friday a fost un televizor LED de 77”(195cm), în valoare de 28.999 lei. Trei astfel de produse au fost vândute în primele ore de la afișarea ofertei pe site-ul magazinului.

Datorită eforturilor și investițiilor făcute pentru pregătirea zilei de Black Friday, magazinul online a reușit să onoreze peste 95% din comenzi în primele 48 de ore.

Tendința românilor de a plăti cu cardul online a crescut până la 30%, față de restul anului când doar 12% din clienți au preferat această modalitate de plată.

Magazinul online estimează că va finaliza anul 2018 cu o cifră de afaceri de 70 de milioane de euro și va depăși un milion de comenzi procesate. Acest fapt va consolida poziția singurului retailer cu capital integral românesc pe piața de e-commerce din România.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 513 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Bilanț Black Friday 2018 la CEL.ro

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.