eMAG a organizat cel mai mare eveniment Black Friday de până acum, cu reduceri totale în valoare de 75 milioane de lei.
În primele 5 ore de la startul Black Friday au fost vândute 335.000 de produse în valoare totală de 125 de milioane de lei. În doar 5 ore ei au vândut aproape de estimările totale pe care și le propuseseră, și anume 150 de milioane de lei.
Recordul de trafic de pe mobil a fost de 700.000 de vizite și 30.000 de comenzi. Timpul mediu pe care vizitatorii l-au petrecut pe mobil a fost de 10 minute.
Cea mai mare reducere la un produs comandat online a fost la un BMW seria 5 in valoare de 45.000 de euro, redus de la 65.000 de euro.
Produsele cu cea mai mare viteză de vânzare au fost telefoanele mobile: 20.000, pachetele de scutece: 12.000, parfumurile: 4.000, televizoarele: 10.000 și 4.000 de anvelope.
„Din depozit au plecat deja către clienți primele 20 de tiruri cu produse comandate. Suntem pregătiți pentru al doilea val de promoții ale zilei de Black Friday”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.