Black Friday transfrontalier: comercianții români au vândut online în Bulgaria și Ungaria în valoare de peste 17 milioane de lei

Weekend-ul reducerilor din Bulgaria și Ungaria (22 – 24 noiembrie 2019) a adus și anul acesta încasări în creștere pentru comercianții români.

Payu onlineÎn platforma PayU, aceștia au înregistrat cumpărături plătite online de către bulgari și unguri în valoare de peste 17 milioane de lei, în creștere cu peste 16% față de anul trecut 

Black Friday continuă să fie un fenomen și în afara granițelor țării. Creșterile impresionante pe care le înregistrează comercianții români de la an la an confirmă dezvoltarea pieței de comerț online, atât din perspectiva cumpărătorilor cât și a magazinelor din acest segment.

Valoarea evenimentului este mult mai mică decât în România, însă vorbim de creșteri similare cu cele înregistrate local în ceea ce privește numărul de tranzacții. Comercianții românii pot profita de acest lucru pentru a-și extinde afacerea în afara granițelor”, declară Marius Costin, Country Manager PayU în România.

Black Weekend în Bulgaria și Ungaria: cu 28% mai multe tranzacții pentru comercianții români

În cel mai mare weekend al reducerilor, în platforma PayU, comercianții români au înregistrat cu 28% mai multe plăți online din Bulgaria și Ungaria, numărul lor ajungând la peste 69.000.

Black Friday și weekendul prelungit de reduceri din Bulgaria de anul acesta au generat creșteri importante pentru comercianții români comparativ cu anul trecut. Numărul de tranzacții online a crescut cu 10%, ajungând la 15.507, iar volumul tranzacționat a depășit bariera de 10 milioane de lei, cu 28% mai mult față de anul trecut. 

În Ungaria, comercianții români din portofoliul PayU au înregistrat cu 33% mai multe tranzacții, numărul lor ajungând la 54.851.

„Piețele e-commerce din Bulgaria și Ungaria se dezvoltă rapid. Acest lucru înseamnă că magazinele online din România pot avea acces la mai mulți consumatori și își pot crește vânzările online. Pe lângă extinderea operațiunilor în afara pieței locale saturate, aceștia pot descoperi și își pot dezvolta potențialul liniilor de produse, obiectiv ce nu poate fi adesea atins atunci când se vinde doar pe piața internă”, a adăugat Marius Costin, Country Manager PayU în România.

Valoarea medie a coșului de cumpărături din Ungaria a înregistrat o scădere de 24%, atingând valoarea de 119 lei. În cazul Bulgariei, valoarea acestuia a înregistrat o creștere de 15% și a atins suma de 738 de lei.

Și anul acesta, produsele din categoria IT&C și fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii) rămân în topul preferințelor de peste graniță.

PayU

PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe piețele din Europa Centrală și de Est și procesează tranzacții pentru comercianți precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, Virgin Mobile.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, eMAG, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Fashion Days și alții.

La nivel global, PayU Group operează în 18 țări pe patru continente pentru sute de mii de comercianți și este deținut de Naspers, o companie multinațională originară din Africa de Sud, cu operațiuni în media și servicii online.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 479 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Black Friday transfrontalier: comercianții români au vândut online în Bulgaria și Ungaria în valoare de peste 17 milioane de lei
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.