CEL.ro a avut vânzări de 28 de milioane de lei de Black Friday 2017

Black Friday 2017 a adus pentru magazinul online CEL.ro vânzări în valoare de 28 de milioane lei (pe durata întregului weekend 18-20 noiembrie) și s-au înregistrat 55.000 comenzi, cu 35% mai mult față de anul precedent.

Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 850 de lei, iar valoarea medie a comenzilor a fost cu 27% mai mare pe desktop față de mobile. În ceea ce privește perioada zilei când s-au facut cele mai multe comenzi, românii sunt matinali, astfel că ora 8 AM a fost una de vârf.

CEL.ro

2017 este anul când dispozitivele mobile întrec desktopul ca număr de accesări. 52% dintre vizitatori au preferat varianta de mobile (față de 47% în 2016), iar 44% s-au orientat către desktop (față de 48% în 2016). Cel mai mare trafic a fost generat, așa cum era de așteptat, de București – cu un procent de 42%.  În ceea ce privește tranzacțiile efectuate, cele mai multe au fost înregistrate tot la nivelul orașului București – 45%.

Deși majoritatea accesărilor s-a făcut de pe mobile, în privința tranzacțiilor cei mai mulți preferă desktopul – aproximativ 65%, față de 69% în 2016.

Preferințele clienților se observă și în browserele pe care le folosesc în accesarea site-urilor și achiziționarea produselor preferate: 70% dintre comenzi au fost înregistrate de pe Google Chrome, 11% de pe Mozzila Firefox și doar 8% Safari. În schimb, pe varianta de mobile rata de conversie și valoarea medie a comenzii a fost cu 30% mai mare pe iOS față de Android.

Potrivit magazinului online CEL.ro, în weekendul 18-20 noiembrie, s-au achiziționat produse din toate categoriile, începand cu telefoane (în jur de 5000), laptopuri, componente pentru PC (800  plăci video), electrocasnice (1600 espressoare și 1300 aspiratoare)  sau televizoare (aproximativ 3000), până la anvelope (în jur de 2500), parfumuri&ceasuri, produse de îngrijire personală și produse pentru bebeluși. Cel mai scump produs vândut a fost un televizor OLED cu un preț de 15.000 de lei.

Publicul țintă al retailerului este în continuare predominant masculin, dar femeile au tendința de a folosi mai mult dispozitivele mobile – aproximativ 55% din totalul traficului feminin preferă variantă de mobile. Cu toate acestea, valoarea coșului de cumpărături al femeilor este mai mică decât valoarea cosului de cumpărături al bărbaților cu 10%. Black Friday 2017 a adus schimbări în ceea ce privește segmentul de vârstă al clienților. Deși principala categorie de vârstă 25-34 de ani a rămas neschimbată, a crescut categoria 18-24 cu aproximativ 6% față de 2016. Categoria 35-44% a scăzut cu 3%.

S-au observat noutăți și în ceea ce privește metoda de plată preferată de români. Tendința de a plăti online crește de la an la an, astfel că în 2017 plata cu cardul online ajunge la un procent de 30% din totalul tranzacțiilor.

Cu o gama larga de produse, CEL.ro contribuie la consolidarea comertului online romanesc si dispune de servicii integrate si adaptate e-commerce-ului actual. CEL.ro a inregistrat in anul 2016 vanzari de 53 milioane EUR si are peste 1.500.000 de comenzi procesate pana in prezent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 465 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » CEL.ro a avut vânzări de 28 de milioane de lei de Black Friday 2017
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.