Telekom Romania suspendă activitatea mall-ului online ClickShop.ro

Telekom Romania suspendă activitatea mall-ului online ClickShop.ro, unul dintre magazinele online ale operatorului economic, începând cu data de 15 februarie 2017, ora 11:00.

TelekomMăsura face parte din seria de eforturi de concentrare asupra activității de bază a companiei. Telekom va continua vânzarea online de produse și servicii pe website-urile www.germanos.ro și www.telekom.ro, în conformitate cu specificul IT&C al businessului său – produse și servicii de comunicații și entertainment integrate, fixe sau mobile.

Domeniul asociat magazinului online www.clickshop.ro va rămâne activ, oferind informații pentru utilizatorii care au achiziționat produse prin intermediul site-ului în ultimii 5 ani.

Numărul de suport pentru clienți 021.9262 și adresa e-mail contact@clickshop.ro vor rămâne în continuare active pentru cei care doresc să adreseze întrebări referitor la comenzile anterioare, service produse, retururi și situații conexe. Astfel, clienții vor beneficia de servicii de suport și garanție pentru produsele achiziționate, conform legislației în vigoare. 

Garantat de Telekom Romania, www.Clickshop.ro a fost primul mall online deţinut de un operator telecom pe piața românească, lansat în aprilie 2011. Acesta a oferit, de-a lungul a 5 ani de activitate, o gamă largă de produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină sau articole sportive şi de lifestyle, aparţinând unor branduri internaţionale de marcă, cu mai multe produse decât cele deja cunoscute pe piaţa românească. De la 2,000 produse în 7 categorii la momentul lansării, la finele anului trecut,  pe www.clickshop.ro erau disponibile peste 15.000 de produse, organizate în 9 categorii principale.

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 476 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Telekom Romania suspendă activitatea mall-ului online ClickShop.ro
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.