Clientele Fashion Days preferă cumpărăturile de pe mobil

În luna martie, Fashion Days sărbătorește feminitatea prin intermediul unui proiect special care aduce împreună femei din diferite domenii de activitate, pentru a dezvălui care sunt preferințele lor vestimentare și modul în care acestea le-au influențat parcursul profesional.

Astfel, în perioada 1 – 8 martie, sub umbrela conceptului „Women of Fashion Days”, Fashion Days a publicat pe blogul său “The Daily Issue”, o serie de interviuri prin intermediul cărora femei din echipa Fashion Days, cliente și colaboratoare și-au împărtășit viziunea lor asupra modei, cum își adaptează stilul personal în funcție de noile tendințe, dar și ce elemente vestimentare preferă pentru a-și pune în valoare feminitatea.

Fashion Days

În același timp, Fashion Days a identificat particularitățile comportamentului de consum al clienților în luna martie. Potrivit acestora, femeile sunt cei mai activi clienți Fashion Days, plasând peste 65% din totalul comenzilor realizate.

Atât investiția financiară în garderoba personală, cât și timpul petrecut în shop sunt mai mari comparativ cu restul anului.  Femeile petrec în apropierea zilei de 8 martie pe site, în medie, 6 minute, cu 25% mai mult față de restul anului, achiziționând cel puțin două produse per comandă.

De asemenea, clientele preferă comenzile prin intermediul dispozitivelor mobile. Peste 67% dintre femei au făcut achiziții prin intermediul dispozitivelor mobile (telefon și tabletă, site și aplicație), în timp ce doar 33% au ales varianta desktop.

În topul celor mai cumpărate categorii de produse, în general, se regăsesc articolele de îmbrăcăminte, încălțăminte, dar și produsele vestimentare pentru copii. În apropierea zilei de 8 martie, prioritățile se schimbă, astfel că accesoriile (ceasuri, bijuterii, ochelari de soare) iau locul produselor pentru copii. Cele mai vândute branduri sunt: United Colors of Benetton, Zee Lane, Guess, Ted Baker, Mango, Love Moschino, Pepe Jeans London, NEXT, Esprit, Leunelle, Desigural și Le Coq Sportif.

Cine sunt clientele Fashion Days

Peste 43% dintre clientele Fashion Days sunt persoane cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani, urmate de cele aflate în intervalul de vârstă 35 – 44 de ani, reprezentând 18% din total. De asemenea, majoritatea clientelor Fashion Days provin din orașele mari ale țării: București, Timișoara, Cluj și Constanța.

Fashion Days este cea mai mare destinație online de fashion oferind clientilor sai o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Compania pune la dispoziția clienților săi produse ale brandurilor internaționale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker si multe altele.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 479 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Clientele Fashion Days preferă cumpărăturile de pe mobil
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.