Concluziile FashionUp după prima campanie pe Instagram în România

FashionUp a încercat să vadă cât de utilă este o promovare a produselor pe Instagram, fiind prima companie din ţara noastră care a avut o astfel de iniţiativă pe Instagram.

Promovare FashionUp pe InstagramAstfel, timp de cinci zile, magazinul a derulat campania „50din100 – Shop de pe Insta!”, în cadrul căreia și-a premiat clienții și a analizat potențialul Instagram pentru nișa fashion, dar și cât de bine au răspuns oamenii la promovarea pe una dintre cele mai interesante rețele sociale ale momentului.

Când vine vorba de promovare online, traficul este primul indicator al succesului. Instagram, după cum a observat FashionUp, este mult mai ieftin decat celelalte canale digitale, dar, totodată, este mai relevant. Conținutul foto primează, pe Instagram fiind acesta întâiul „limbaj”, iar alegerea fotografiei potrivite este esențială: face diferența dintre succes și eșec.

Pentru succesul unei campanii este important ca advertiserul să țină cont de ceea ce îi pune la dispoziție clientului. În acest caz, un site „mobile friendly”, care funcționează foarte bine pe orice dispozitiv mobil este crucial.

De săptămâna trecută, FashionUp e primul magazin din România care a folosit Instagram Ads pentru a-și spori prezența în online. Sunt plăcut suprinsă de rezultatele pe care le-am avut după cea dintâi campanie pe Instagram. Rata de conversie pentru acest canal de promovare a fost, încă din prima zi de campanie, cu 50% mai mare decât pe restul canalelor de promovare. Aşadar, văd în Instagram un generator de trafic pe nişa fashion, acesta fiind locul unde pasionaţii domeniului împărtăşesc poze şi impresii despre noile achiziţii şi de unde se inspiră pentru noi ţinute“, a declarat Adelina Oprea, Marketing Manager FashionUp.

În campania „50din100 – Shop de pe Insta!”, FashionUp a oferit câte un voucher pe zi utilizatorilor de Instagram, care le-a permis acestora să cumpere de 100 de lei, dar să plătească doar 50 de lei. Cu această ocazie, FashionUp a anunţat, în premieră pentru piaţa din România, folosirea reţelei de Instagram pentru promovarea produselor.

Instagram are peste 400 de milioane de utilizatori la nivel mondial, iar în România se apropie de prima jumătate de milion.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 469 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Concluziile FashionUp după prima campanie pe Instagram în România

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.