ContentSpeed StartUp, o soluție ecommerce la îndemâna oricui

ContentSpeed, agenție de e-commerce full service, lansează în premieră pentru piața din România platforma ContentSpeed StartUp prin care pune la dispoziția utilizatorilor un spațiu digital unde aceștia pot să-și creeze, promoveze și optimizeze eficient afacerea online.

Radu Vilceanu-CEO ContentSpeedPlatforma ContentSpeed StartUp oferă multiple posibilități de customizare care pot fi fructificate de utilizatori non-tehnici precum: configurarea designului la nivel de culori, fonturi sau efecte grafice, integrarea oricărui procesator de plăți online cu card de debit sau credit și integrarea a șase curieri cu alegerea automată a celui mai bun preț de transport pentru optimizarea costurilor de operare.

Totodată, ContentSpeed este răspunsul la problema depunctării de către Google a site-urilor care nu au versiuni de mobil. Un alt motiv pentru o prezență scăzută în motoarele de căutare este viteza de încărcare. Magazinele online de pe platforma ContentSpeed StartUp obțin o medie a indicatorului Google Page Speed de 80, mai mare față de valorile obținute de liderii pieței locale și internaționale.

Pachetul StartUp este adresat tuturor celor care se află la început de drum în ecommerce, inclusiv companii cu vechime, dar care doresc să lanseze primul magazin online. Produsul este unul extrem de competitiv și avantajos și a fost realizat în baza experienței dezvoltărilor pentru nume mari din piața autohtonă și înglobează o mare parte din know-how-ul acumulat de ContentSpeed în cei peste 13 ani de existență.

Poți începe cu soluția StartUp standard închiriată până se atinge un număr de 50-100 de comenzi. Apoi, cu know-how-ul acumulat se trece la setul de servicii de implementare ContentSpeed Premium, care include orice tip de dezvoltare dorită de client. Volumul de tranzacții crește, iar integrarea custom se poate implementa cu software de tip ERP, CRM sau WMS și cu creearea unui design responsive complet personalizat. Odată cu upgrade-ul la ContentSpeed Premium există și posibilitatea achiziționării licenței software.

Când business-ul crește, poți deschide portaluri B2B pentru distribuție sau chiar gestiona mai multe magazine online cu o singură soluție software ContentSpeed Enterprise. Opțiunea MultiStore permite deschiderea de magazine online cu functionalități B2B și B2C, în multiple limbi sau valute, cu livrare națională sau internațională.

Până la finalul acestui an, ContentSpeed estimează că 200 de startup-uri în ecommerce vor folosi platforma sa, care debutează în această lună. Planurile de dezvoltare sunt prevăzute actualizări care să introducă noi funcționalități conform unui plan de dezvoltare si în funcție de cerințele pieței.

Succesul unui magazin online nu ține doar de nișa sau produsele comercializate. Diferența dintre două magazine online identice este dată de modalitatea prin care acestea se promovează și știu să ajunga la publicul țintă cât mai repede și eficient. Iată de ce am insistat pentru includerea unor functionalități de marketing online care să faciliteze mai mute tipuri de promoții pe un număr nelimitat de canale de promovare interne și externe”, a declarat Doina Vîlceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed.

ContentSpeed oferă pe site-ul companiei noua platformă spre testare gratuită timp de 14 zile. Abonamentul lunar începe de la 35 euro. Durează doar trei minute să-ți deschizi un magazin online complet funcțional.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *