„Deschide România”, programul lansat de eMAG care susține antreprenorii români

eMAG lansează programul „Deschide România” și oferă micilor producători locali oportunitatea de a accesa cel mai mare canal românesc de vânzare online, prin listarea produselor în platforma eMAG Marketplace.

De acest program vor beneficia aproximativ 400 de producători locali în primul an, iar investiția inițială va ajunge la peste 1 milion de lei. De menționat este faptul că produsele din industria alimentară nu sunt incluse în program.

Planul pentru următorii ani este ca pe platformă să fie înscriși 400 de antreprenori români, 50.000 de produse și să se înregistreze vânzări de peste 14.000.000 lei în primul an, iar în 5 ani, targetul vânzărilor este de 100 de milioane de lei.

eMAG

Pentru micii antreprenori români înscrierea în eMAG Marketplace reprezintă oportunitatea de a accesa milioane de potențiali clienți, iar pentru aceștia din urmă, cumpărarea produselor românești pe care și le doresc, simplu și rapid, indiferent de locul din țară în care ele sunt fabricate. Ei vor sprijini astfel micii producători și tradițiile meșteșugărești. O cerere crescută va aduce și noi locuri de muncă, iar astfel impactul acestui proiect în cadrul comunităților va fi unul de durată”, declară Florin Filote, Director eMAG Marketplace.

Unul dintre principalele avantaje ale programului îl reprezintă piața de milioane de clienți pe care producătorii locali o vor putea accesa odată cu listarea în eMAG Marketplace. Aceștia vor beneficia și de comisioane mai mici, în medie, cu 50% față de cele standard, iar ONG-urile înscrise în proiect vor beneficia de comision 0%.

În plus, pentru a fi mai ușor de identificat de către clienți, produsele din program vor fi semnalizate, pe site și în aplicația mobilă eMAG, cu logoul „Deschide România”.

30 de angajați eMAG implicați în noul proiect le vor oferi producătorilor suport pentru respectarea cerințelor legale în ceea ce privește producția, documentarea și comercializarea online a produselor.

Pentru primul an, eMAG estimează că aproximativ 400 de producători se vor înscrie în proiect și vor lista in jur de 50.000 de produse, iar platforma va genera pentru aceștia vânzări de peste 14 milioane de lei. În prezent, în eMAG Marketplace există 32 de producători locali cu cifră de afaceri de până la 500.000 de lei, cu peste 5.000 de produse, listate în 98 de categorii. Cumulat, până acum, aceștia au înregistrat vânzări de peste 600.000 de lei.

Cine se poate înscrie în program?

Se pot înscrie și beneficia de avantajele programului, indiferent de domeniul de activitate și cu excepția industriei alimentare, mici producători, ONG-uri cu activități de producție din care se autofinanțează și PFA-uri care realizează produse meșteșugărești. Cifra de afaceri a acestora poate să fie de până la 500.000 de lei, înregistrată în ultimul an fiscal încheiat.

Comercianții care doresc să vândă pe platforma eMAG Marketplace în cadrul programului „Deschide România” trebuie să producă exclusiv în România, cu respectarea tuturor normelor și prevederilor legale, iar produsele lor pot fi inclusiv produse meșteșugărești, realizate în serii mici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » „Deschide România”, programul lansat de eMAG care susține antreprenorii români

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.