Retailerul electroIT DOMO lansează campania Black Friday, începând de vineri, 21 noiembrie, campanie care are la baza conceptul de o intreaga săptămână de zile de vineri, deci o săptămână de reduceri și oferte speciale pentru clienții săi.
“Așa cum ne-am obișnuit deja clienții, Black Friday la DOMO nu este doar o singură zi de reduceri, ci o întreagă săptămână de zile de Vineri: Vineri, Vâmbătă, Vuminică, Vuni, Varți, Viercuri și Voi! Astfel vor avea 7 zile pentru a-și achiziționa produsele dorite la prețuri reduse substanțial. În plus, pentru a putea face cele mai bune oferte, am invitat clienții să ne spună ce ar dori să le aducă Black Friday la Domo. Celor care au acceptat provocarea noastră le vom trimite oferta Domo de Black Friday vineri la primele ore ale dimineții. Până acum s-au înscris peste 20.000 de clienți, dornici să afle primii oferta DOMO“, declară Sylvia Kerzbek, Marketing Manager DOMO Retail.
Campania de Black Friday se desfășoară atât online, pe www.domo.ro, cât și în rețeaua magazinelor DOMO din întreaga țară. Programul de lucru al magazinelor DOMO va fi modificat pentru a răspunde cererii clienților. Astfel, vineri, 21 noiembrie, magazinele se deschid mai devreme, la ora 6 am, iar „vâmbătă”, la ora 8 am și se vor închide mai târziu, pentru aputea satisface toate cererile clienților.
Pe lângă prețuri spectaculoase la o gamă largă de produse, clienții găsesc și servicii de asistență, garanție, finanțare, transport, instalare și service. În întâmpinarea săptămânii de Vineri, fiecare magazin a fost pregătit pentru a permite o interacțiune mai bună cu produsele expuse, facilitând studierea, compararea și alegerea acestora. Astfel, clienții vor găsi aici cu ușurință nu doar produsele, dar și informațiile și serviciile personalizate de care au nevoie, oferite de specialiștii DOMO.
Clienții care preferă să își facă cumpărăturile online, au acum la dispoziție o gamă mult mai variată de produse, și beneficiază acum de servicii rapide și de o experiență unică pe platforma www.domo.ro.
În cadrul campaniei, clienţii vor găsi reduceri la produse ale unor branduri IT precum Lenovo, Acer, Canon, şi Logitech, electrocasnice mari Arctic, Beko, Electrolux, Whirlpool, Zanussi şi Hotpoint, electrocasnice mici Philips, Rowenta şi Moulinex, aparate foto Sony, Nikon şi Samsung, televizoare Samsung, LG, Sony şi Toshiba, dar şi tablete şi telefoane Samsung, Allview, Utok şi Eboda.
Compania estimează vânzări cumulate de peste 50% față de ediția anterioară a campaniei Black Friday.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.