eMAG lansează noua campanie de brand și un nou slogan – „Găsești mai mult decât crezi”

eMAG lansează o nouă campanie de brand și un nou slogan, reafirmându-și poziționarea de retailer multi-categorii cu o mare diversitate de produse.

emagNoul slogan, eMAG. Găsești mai mult decât crezi, înglobează atât abundența de articole și categorii oferite clienților, cât și diversitatea de emoții care se creează în jurul produselor.

Noua campanie de comunicare a pornit de la client, de la dorințele și nevoile lui, de la modul în care el percepe magazinul ideal până la preferințele sale de shopping. Spotul TV redă cinci povești de viață ale unor oameni obișnuiți care caută la eMAG produsele pe care și le doresc și găsesc, alături de acestea, experiențe memorabile. Este o reconfirmare a statutului de retailer multi-categorii, a faptului că în oferta eMAG exista atât produse electro-IT cât și articole de îmbrăcăminte, produse cosmetice, produse pentru copii și pentru casa și multe altele. Mesajul noii campanii poate fi rezumat în noul slogan: indiferent cine ești, poți să cauți orice îți imaginezi, fiindcă la eMAG găsești mai mult decât crezi”, a declarat Eugen Popescu, Marketing Director eMAG.

În dezvoltarea campaniei au fost luate în calcul datele celui mai nou studiu de brand realizat de eMAG. Scopul acestei cercetări a fost de a înțelege ce trăsături are magazinul ideal în viziunea românilor. 67% dintre aceștia consideră că magazinul ideal este multi-categorii și le oferă acces la o gamă variată de categorii, produse și servicii. eMAG este în topul retailerilor asociați cu magazinul ideal, deoarece oferă acces simplu și rapid la peste 3,2 milioane de produse, grupate în peste 1.800 de categorii. Pentru a-și consolida oferta, în ultimii ani eMAG a lansat noi categorii de produse, cum ar fi: fashion, cosmetice, produse pentru copii sau home&deco. Noua campanie de comunicare este o reafirmare a percepției pe care mulți dintre utilizatori o au deja despre eMAG: este magazinul de unde pot cumpăra aproape orice, oricând, de oriunde s-ar afla.

Campania va fi derulată pe TV și în mediul online. Spotul TV este disponibil aici.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 17 ani investește constant în servicii care ajută clienții să economisească timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur gratuit, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 477 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » eMAG lansează noua campanie de brand și un nou slogan – „Găsești mai mult decât crezi”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.