eMAG testează Fulfillment by eMAG, primul serviciu logistic integrat dedicat sellerilor din Marketplace

După investițiile masive realizate anul trecut în zona logistică proprie, care au atins peste 76 milioane de EUR, eMAG anunță testarea facilității Fulfillment by eMAG (FBE), un proiect dedicat sellerilor din Marketplace, prin care eMAG transferă expertiza și excelența operațională dobândite în zona logistică, prin vânzarea produselor proprii, acum și către partenerii din Marketplace, astfel încât clienții să poată beneficia de servicii îmbunătățite de cumpărare și livrare.

eMAGProiectul vine în urma unei investiții în tehnologie în valoare de un milion de euro, realizată de la începutul anului, urmând ca, până la finalul anului viitor, societatea să investească încă pe atât în extinderea sa.

În această etapă, proiectul-pilot Fulfillment by eMAG (FBE) va rula timp de două luni de zile și va include primii 50 de selleri, care vor pune la dispoziția clienților 50.000 de produse. Serviciul este oferit complet gratuit, în baza unor condiții și criterii de eligibilitate, costurile aferente proiectului-pilot, în cuantum de 250.000 de euro, urmând a fi susținute integral de către eMAG. La finalul celor două luni de testare integrată, eMAG va analiza rezultatele proiectului, va identifica ariile de dezvoltare și va comunica partenerilor săi modul în care programul va putea  fi accesat.

Fulfillment by eMAG (FBE) este încă o dovadă că eMAG Marketplace își respectă promisiunea făcută încă de la lansare, aceea de a aduce valoare partenerilor și clienților săi, precum și o reconfirmare că eMAG este deja un ecosistem pentru e-commerce. Prin intermediul programului, sellerii vor fi degrevați de tot efortul logistic, astfel încât să se poată concentra mai bine pe aspectele comerciale menite să îi ajute să își crească afacerea. Prin oportunitatea consolidării comenzilor cu produsele comandate de la alți selleri din program, clienții vor putea ajunge mai ușor la pragul de livrare gratuită, cu impact asupra vânzărilor sellerilor, care estimăm că vor crește”, spune Florin Filote, Director eMAG Marketplace.

Beneficiile pe care programul Fulfillment by eMAG le-ar putea oferi partenerilor săi romani din Marketplace:

  • Servicii de recepție
  • Servicii de depozitare
  • Operațiuni de picking
  • Servicii de împachetare
  • Servicii de livrare la clientul final
  • Relații cu clienții
  • Procesarea retururilor de la clienți, atunci când acestea apar

eMAG Marketplace a atras peste 29.000 de selleri în toate cele patru țări unde eMAG este prezentă, în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia. eMAG Marketplace reprezintă un nou canal de vânzare prin intermediul căruia, sellerii  înrolați își pot atinge mai ușor și mai eficient obiectivele proprii de vânzări.

În ultimii trei ani, tot în baza expertizei dobândite în operarea vânzărilor proprii, eMAG a dezvoltat mai multe instrumente pentru eficientizarea activității partenerilor săi din Marketplace.  În plus, calitatea serviciilor oferite este monitorizată de programul „Account Health”, iar reclamațiile sunt gestionate mai repede datorită unui tool special. Calitatea produselor este evaluată de instrumentul „Product Health”, iar serviciile de livrare sunt supravegheate de „Courier Health”. De asemenea, eMAG a lansat anul acesta platforma de training eMAG Academy, menită să ajute sellerii să dezvolte afaceri sănătoase, cu impact în comunitățile de unde provin. În ultimii trei ani, eMAG a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea platformei Marketplace.

eMAG

eMAG este un jucător regional în industria ecommerce cu operațiuni în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia. În ultimii 18 ani, societatea a investit în servicii bazate pe tehnologie dezvoltată în România, cu scopul de a-și ajuta clienții să economisească timp și bani, prin servicii precum easybox, Priority Pay, cardul co-branded, astfel încât să beneficieze de cea mai bună experiență de cumpărături online. Cu o gamă variată de produse și o ofertă aflată în  continuă dezvoltare, eMAG este locul în care oricine poate găsi orice, de oriunde s-ar afla. Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG aduce valoare celor peste 27.000 de selleri din toate cele patru țări în care activează.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 469 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » eMAG testează Fulfillment by eMAG, primul serviciu logistic integrat dedicat sellerilor din Marketplace
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.