eMAG a înregistrat până la ora 13:00 comenzi de 15,4 milioane de euro în Bulgaria și Ungaria de Black Friday

eMAG a înregistrat până la ora 13:00 comenzi de 15,4 milioane de euro în Bulgaria și Ungaria de Black Friday, dublu față de anul trecut. Lansat de eMAG la nivel internațional, pornind de la experiența din România, Black Friday a ajuns un fenomen social și în țările vecine.

5„Am lansat Black Friday în Bulgaria acum doi ani și în Ungaria anul trecut și deja evenimentul a ajuns la nivelul de fenomen social național, într-un timp mai scurt față de așteptările inițiale. Clienții din internațional așteaptă Black Friday și au venit în număr record pe site de la prima oră a dimineții.

Am preluat evenimentul lansat de către eMAG în România și l-am exportat cu succes în țările vecine”, a declarat Sorin Ionescu, VP International Business Development Director.

eMAG Black Friday Bulgaria

„Continuăm să surprindem cu fiecare Black Friday pe care îl organizăm în Bulgaria. Anul acesta am depășit în doar 4 ore volumul de vânzări generat anul trecut în tot evenimentul”, a declarat Radu Ilinof, country manager Bulgaria.

Trafic și vânzări la ora locală 13:00:

  • În site și în aplicația de mobil s-a înregistrat un vârf de 130.000 clienți simultan
  • 40% dintre vizite sunt făcute de pe terminalele mobile.
  • De la startul Black Friday Bulgaria de la ora 07:28 și până acum, s-au comandat 120.000 produse.
  • În 3 ore de la startul evenimentului, eMAG a depășit nivelul total de vânzări de anul trecut.
  • Valoarea totală a vânzărilor înregistrate este de 8,4 milioane de euro, dublu față de cele înregistrate în 2014.
  • 45 de comenzi pe secundă în primele 4 minute

Mii de produse cu steag cadou

Cele mai populare produse în Bulgaria:

Comenzile înregistrate până la ora 13:00

  • 7.200 televizoare
  • 5.500 telefoane mobile
  • 6.000 produse de îngrijire personală
  • 12.000 electrocasnice mici
  • În premieră pentru piața din Bulgaria, eMAG a oferit clienților autoturisme. Până la ora 13 au fost confirmate 5 comenzi.

eMAG Black Friday Ungaria

De Black Friday, eMAG a devenit destinația numărul unu de cumpărături pentru maghiari. Am avut un record de 150.000 de clienți simultan în site”, a declarat Andrei Șercanean, country manager Ungaria.

Trafic și vânzări la ora locală 13:00:

  • În site și în aplicația de mobil s-a înregistrat un vârf de 150.000 clienți simultan.
  • Până la ora 13:00, s-au înregistrat în total peste 1 milion de vizite, cu peste 50% mai mult decât anul trecut.
  • Peste 40% dintre vizite sunt făcute de pe terminalele mobile.
  • De la startul Black Friday Ungaria de la ora 07:52 și până acum, s-au comandat 111.000 produse.
  • Valoarea totală a vânzărilor înregistrate este de 7 milioane de euro, dublu față de cele înregistrate în 2014 (până la aceeași oră).
  • 50 de comenzi pe secundă în primele 4 minute de la start.

Cele mai populare produse în Ungaria:

  • Comenzile înregistrate până la ora 12:00
  • 4000 televizoare
  • 5000 telefoane mobile
  • 4000 de tablete
  • 3000 parfumuri
  • 2500 de plăci, perii și uscătoare de păr
  • Cel mai scump produs cumpărat până la această oră: 11.800 euro, un autoturism Citroen C4 CACTUS PT82 SHINE

Cine sunt Country managerii eMAG

Radu Ilinof eMAG BulgariaRadu Ilinof, country manager Bulgaria este cel mai tânăr manager al eMAG. Are 25 de ani și lucrează de 6 ani la eMAG, unde a avut și primul job, în echipa de call center. Radu a absolvit Administrarea Afacerilor de la Universitatea București. Radu conduce o echipa de 70 de oameni.

eMAGAndrei Șercanean, country manager Ungaria, a venit la eMAG de la Flanco, cu o experiență de 9 ani în retail. Andrei a dezvoltat business-ul eMAG în Ungaria și a organizat primul Black Friday anul trecut.  Andrei conduce o echipa de peste 100 de oameni.

Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 14 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant prin swipe.

În oferta eMAG sunt acum peste 500.000 de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice și cărți, și până la articole pentru copii, casă, grădină, mașină și sport.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 479 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » eMAG a înregistrat până la ora 13:00 comenzi de 15,4 milioane de euro în Bulgaria și Ungaria de Black Friday
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.