eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, pune accent pe dezvoltarea Marketplace și țintește extinderea gamei la 1 milion de produse până la finalul lui 2015.
„Dezvoltarea eMAG prin intermediul Marketplace este o prioritate, în acest fel creștem numărul de categorii din ofertă, dar și varietatea produselor din categoriile existente. De această extindere va beneficia clientul, care va găsi într-un singur loc ceea ce își dorește. Vom încheia anul 2015 cu o gamă extinsă la 1 milion de produse, peste 1.000 de subcategorii și peste 10.000 de branduri”, a spus Iulian Stanciu, director general eMAG, în cadrul eMAG Marketplace Conference, eveniment intern organizat de retailerul online, care a reunit peste 700 de participanți, selleri, parteneri de business și angajați.
În 2014, eMAG a înregistrat 130 de milioane de vizite, în creștere cu 31% față de anul precedent. Pentru anul în curs, retailerul estimează 178 de milioane de vizite.
„În zilele de vârf, primim și peste 1 milion de vizite. eMAG a devenit principala destinație de informare și cumpărături din România și atrage cu aproximație traficul însumat al primelor 15 cele mai mari centre comerciale din țara noastră. Estimăm că în 2015 traficul venit de pe dispozitivele mobile va fi 40% din total trafic. Zona de mobile este prioritară în modul în care construim business-ul și dezvoltarea”, continuă Iulian Stanciu.
eMAG își propune să dezvolte, în continuare, piața de comerț online și să devină canalul prin care produsele vor ajunge cel mai rapid către client. Vor investi în creșterea experienței de cumpărare și se vor asigura că prin tehnologie să salveze clienții de timp și bani. Obiectivul lor este să crească piața de eCommerce din România, care este estimate la 1 miliard de euro, iar dacă se gândesc la tot ce-nseamnă consum, pot să se raporteze și la o piață de 30 de miliarde de euro.
O parte din MarketPlace Conference o vedeți aici.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
