Sari la conținut
  • Prima pagina
  • Despre
  • Comunicate
  • Newsletter
  • Publicitate
  • Contact
EXPOELECTRO2025
  • Retail
    • electrocasnice
    • electronice
    • IT&C
    • Multimedia
  • Producatori
    • electrocasnice
    • electronice
    • IT&C
    • Multimedia
  • E-commerce
  • Evenimente
  • Interviuri
  • Analize
    • Sinteza saptamanii
  • Servicii
    • Telecom
    • soft
    • studii de piata
  • EcoGreen
  • Oameni
  • Tehnologie
EXPOELECTRO2025
  • Retail
    • electrocasnice
    • electronice
    • IT&C
    • Multimedia
  • Producatori
    • electrocasnice
    • electronice
    • IT&C
    • Multimedia
  • E-commerce
  • Evenimente
  • Interviuri
  • Analize
    • Sinteza saptamanii
  • Servicii
    • Telecom
    • soft
    • studii de piata
  • EcoGreen
  • Oameni
  • Tehnologie

eMAG a lansat noua campanie de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”

  • de Claudiu Ciobanu
  • 3 octombrie 201913 ianuarie 2023

eMAG a lansat noua campanie de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”, marcând astfel trecerea de la o comunicare centrată pe promoții, la o abordare bazată pe inovațiile și serviciile pe care compania le dezvoltă în beneficiul clienților săi. Cu alte cuvinte, în acest fel, eMAG face o schimbare la nivel de percepție, de la „rațional”, capitol la care retailerul online a stat și stă foarte bine, către „emoțional”. Black Friday la eMAG în data de 15 noiembrie 2019.

eMAG identitate de brand noua

Noua promisiune de brand este susținută de faptul că, în 18 ani, eMAG a construit un ecosistem de alegeri pentru clienți, oferindu-le libertatea de a alege din opțiunile cele mai diverse de livrare sau plată, retur rapid, rate avantajoase, branduri și oferte variate la nivelul gamei de aproximativ 6 milioane de produse, precum și posibilitatea de a comanda de oriunde, oricând, la orice oră.

„Învățăm permanent și dezvoltăm servicii și experiențe pentru clienții noștri. Ne propunem să vorbim mai mult despre lucrurile bune pe care le construim de mulți ani: cât mai puține bariere, varietate de alegeri, flexibilitate prin multiple modalități de plată și livrare, simplitate prin intermediul aplicației de mobil din care se poate comanda de oriunde, oricând. Prin tot ceea ce facem dorim să oferim clienților libertate în fiecare zi”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Noul logo eMAG

Noua identitate vizuală eMAG este susținută de un nou logo, mai proaspăt și mai actual, în care ideea de libertate este redată de culorile în gradient, care permit o multitudine de combinații din punct de vedere grafic, dar și de un nou slogan: „Libertate în fiecare zi”.

În anul în care românii aniversează 30 de ani de libertate, noua campanie de brand este susținută de spotul care îl are ca protagonist pe unul dintre cei mai remarcabili români, Mihai Șora, filosof și susținător al drepturilor omului, căruia comunismul i-a îngrădit libertatea când împlinea 30 de ani.

Campania este realizată cu sprijinul consultanților în strategie și design de brand de la Brandient, iar spotul a fost realizat de echipa Papaya Advertising.

Black Friday la eMAG în data de 15 noiembrie 2019

Cu ocazia lansării cu presa a noii campanii de brand eMAG, sub sloganul „Libertate în fiecare zi”, Iulian Stanciu, CEO eMAG, a dezvăluit și data în care în acest an va avea loc la eMAG evenimentul anual de shopping Black Friday: 15 noiembrie 2019.

eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România care exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 18 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături co branded Raiffeisen Bank.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos
Etichete:campanie de brandeMagLibertate în fiecare ziLogomarketplaceMihai Șoraslogan

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alătură-te celor 436 cititori fideli!

Cum arată un newsletter?
B2BMeetings
EXPORETAIL2025

Articole recente

  • floriaFloria deschide a șaptea florărie din București
    22 mai 2025
  • flancoFlanco începe Black Friday de primăvară
    15 mai 2025
  • kantarClasamentul Kantar BrandZ 2025 dezvăluie cele mai valoroase branduri din lume
    15 mai 2025
  • telekomConsiliul Concurenței pune în dezbatere angajamentele privind preluarea Telekom România Mobile Communications S.A. de către Vodafone România S.A. și Digi România S.A.
    14 mai 2025
  • evomagevomag aniversează 20 ani și anunță o nouă investiție în logistică
    14 mai 2025
  • altexAltex își extinde rețeaua cu un nou magazin în Sebeș
    14 mai 2025
Depositphotos

ElectroRetail.ro - aduce cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia, piaţă ce include marile reţele de electro-retail şi cei mai importanţi retaileri online din industrie.
Ne găsești și pe LinkedIn:

Citește și RetailFMCG.ro

Studiu Exact Business Solutions: Românii devin mai atenți la cheltuieli, dar rămân în căutarea echilibrului și a valorii în consum
23 mai 2025
Cushman & Wakefield Echinox: Proiectele de retail livrate în ultimele două luni în România reprezintă 80% din suprafață finalizată în întreg anul trecut
22 mai 2025
BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, se extinde în România. Primul magazin BIPA va fi deschis în 2026
21 mai 2025

Citește și BricoRetail.ro

IKEA deschide primul Studio de Planificare și Comandă din București
22 mai 2025
Ultimele standuri disponibile pentru EXPO DIY 2025 – Smart Green Home (25 – 26 iunie). Noi parteneri și expozanți pentru cea de-a IV-a ediție a târgului profesional
21 mai 2025
JYSK a prezentat colecția de mobilier și accesorii de grădină pentru vara 2025
21 mai 2025

Copyright 2010- ElectroRetail.ro · Termeni si conditii de utilizare a site-ului.

Copyright 2010- ElectroRetail.ro · Termeni si conditii de utilizare a site-ului.

ElectroRetail.ro - aduce cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia, piaţă ce include marile reţele de electro-retail şi cei mai importanţi retaileri online din industrie.
Ne găsești și pe LinkedIn:

Citește și RetailFMCG.ro

Studiu Exact Business Solutions: Românii devin mai atenți la cheltuieli, dar rămân în căutarea echilibrului și a valorii în consum
23 mai 2025
Cushman & Wakefield Echinox: Proiectele de retail livrate în ultimele două luni în România reprezintă 80% din suprafață finalizată în întreg anul trecut
22 mai 2025
BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, se extinde în România. Primul magazin BIPA va fi deschis în 2026
21 mai 2025

Citește și BricoRetail.ro

IKEA deschide primul Studio de Planificare și Comandă din București
22 mai 2025
Ultimele standuri disponibile pentru EXPO DIY 2025 – Smart Green Home (25 – 26 iunie). Noi parteneri și expozanți pentru cea de-a IV-a ediție a târgului profesional
21 mai 2025
JYSK a prezentat colecția de mobilier și accesorii de grădină pentru vara 2025
21 mai 2025

Copyright 2010- ElectroRetail.ro · Termeni si conditii de utilizare a site-ului.

Copyright 2010- ElectroRetail.ro · Termeni si conditii de utilizare a site-ului.
Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
Folosim cookie-uri în website-ul nostru pentru a oferi o experiență cât mai plăcută vizitatorilor noștri.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de către abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate numai în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic este necesar pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri similare de marketing.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Setări
{title} {title} {title}