eMAG a lansat noua campanie de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”, marcând astfel trecerea de la o comunicare centrată pe promoții, la o abordare bazată pe inovațiile și serviciile pe care compania le dezvoltă în beneficiul clienților săi. Cu alte cuvinte, în acest fel, eMAG face o schimbare la nivel de percepție, de la „rațional”, capitol la care retailerul online a stat și stă foarte bine, către „emoțional”. Black Friday la eMAG în data de 15 noiembrie 2019.
Noua promisiune de brand este susținută de faptul că, în 18 ani, eMAG a construit un ecosistem de alegeri pentru clienți, oferindu-le libertatea de a alege din opțiunile cele mai diverse de livrare sau plată, retur rapid, rate avantajoase, branduri și oferte variate la nivelul gamei de aproximativ 6 milioane de produse, precum și posibilitatea de a comanda de oriunde, oricând, la orice oră.
„Învățăm permanent și dezvoltăm servicii și experiențe pentru clienții noștri. Ne propunem să vorbim mai mult despre lucrurile bune pe care le construim de mulți ani: cât mai puține bariere, varietate de alegeri, flexibilitate prin multiple modalități de plată și livrare, simplitate prin intermediul aplicației de mobil din care se poate comanda de oriunde, oricând. Prin tot ceea ce facem dorim să oferim clienților libertate în fiecare zi”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Noul logo eMAG
Noua identitate vizuală eMAG este susținută de un nou logo, mai proaspăt și mai actual, în care ideea de libertate este redată de culorile în gradient, care permit o multitudine de combinații din punct de vedere grafic, dar și de un nou slogan: „Libertate în fiecare zi”.
În anul în care românii aniversează 30 de ani de libertate, noua campanie de brand este susținută de spotul care îl are ca protagonist pe unul dintre cei mai remarcabili români, Mihai Șora, filosof și susținător al drepturilor omului, căruia comunismul i-a îngrădit libertatea când împlinea 30 de ani.
Campania este realizată cu sprijinul consultanților în strategie și design de brand de la Brandient, iar spotul a fost realizat de echipa Papaya Advertising.
Black Friday la eMAG în data de 15 noiembrie 2019
Cu ocazia lansării cu presa a noii campanii de brand eMAG, sub sloganul „Libertate în fiecare zi”, Iulian Stanciu, CEO eMAG, a dezvăluit și data în care în acest an va avea loc la eMAG evenimentul anual de shopping Black Friday: 15 noiembrie 2019.
eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România care exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 18 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături co branded Raiffeisen Bank.
Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.