• Prima pagină
  • Despre
  • RETAILERI
  • Comunicate
  • Newsletter
  • Publicitate
  • Contact
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • feed
  • linkedin

blog-logo

  • Retail
    • electrocasnice
    • electronice
    • IT&C
    • Multimedia
  • Producatori
    • electrocasnice
    • electronice
    • IT&C
    • Multimedia
    • Tehnologie
  • E-commerce
  • Extern
  • Evenimente
  • Interviuri
  • Analize
    • Sinteza saptamanii
  • Promovare
    • online
    • stirea verde
  • Servicii
    • Telecom
    • soft
    • studii de piata
  • English
    • News from Romania

Ultimele știri

  • item-thumbnail

    Fundația Altex donează școlilor nominalizate de Ministerul Educației și Cercetării echipamente de protecție în valoare de peste 1 milion de Euro

  • item-thumbnail

    Altex Colentina a fost reamenajat cu o investiție de 500.000 euro în modernizare și tehnologizare

  • item-thumbnail

    2Performant a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de peste 20,2 milioane de lei, cu 31% mai mult față de anul precedent

  • item-thumbnail

    eMAG dezvoltă parcul industrial situat la km 19 al autostrăzii A1 și creează un hub logistic de 130.000 mp

  • item-thumbnail

    eMAG va oferi membrilor serviciului Genius milioane de produse cu transport gratuit și retur premium

  • item-thumbnail

    evoMAG încheie 2020 cu vânzări de peste 32 de milioane de euro, în creștere cu 43% față de 2019

  • item-thumbnail

    Economia de energie din centrele de date ale Vodafone România egalează consumul lunar a peste 350 de gospodării

  • item-thumbnail

    Miele, cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, a înregistrat o creștere de 6,5% în 2020

  • item-thumbnail

    Analiză VTEX România: cum va evolua comerțul online românesc în 2021

  • item-thumbnail

    Pentru al doilea an consecutiv, Electrolux se află în topul preferințelor românilor la Consumer Choice Award

eMAG a lansat noua campanie de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”

0
E-commerce
3 octombrie 2019
A+ A-
Email Print

eMAG a lansat noua campanie de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”, marcând astfel trecerea de la o comunicare centrată pe promoții, la o abordare bazată pe inovațiile și serviciile pe care compania le dezvoltă în beneficiul clienților săi. Cu alte cuvinte, în acest fel, eMAG face o schimbare la nivel de percepție, de la „rațional”, capitol la care retailerul online a stat și stă foarte bine, către „emoțional”. Black Friday la eMAG în data de 15 noiembrie 2019.

eMAG identitate de brand noua

Noua promisiune de brand este susținută de faptul că, în 18 ani, eMAG a construit un ecosistem de alegeri pentru clienți, oferindu-le libertatea de a alege din opțiunile cele mai diverse de livrare sau plată, retur rapid, rate avantajoase, branduri și oferte variate la nivelul gamei de aproximativ 6 milioane de produse, precum și posibilitatea de a comanda de oriunde, oricând, la orice oră.

„Învățăm permanent și dezvoltăm servicii și experiențe pentru clienții noștri. Ne propunem să vorbim mai mult despre lucrurile bune pe care le construim de mulți ani: cât mai puține bariere, varietate de alegeri, flexibilitate prin multiple modalități de plată și livrare, simplitate prin intermediul aplicației de mobil din care se poate comanda de oriunde, oricând. Prin tot ceea ce facem dorim să oferim clienților libertate în fiecare zi”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Noul logo eMAG

Noua identitate vizuală eMAG este susținută de un nou logo, mai proaspăt și mai actual, în care ideea de libertate este redată de culorile în gradient, care permit o multitudine de combinații din punct de vedere grafic, dar și de un nou slogan: „Libertate în fiecare zi”.

În anul în care românii aniversează 30 de ani de libertate, noua campanie de brand este susținută de spotul care îl are ca protagonist pe unul dintre cei mai remarcabili români, Mihai Șora, filosof și susținător al drepturilor omului, căruia comunismul i-a îngrădit libertatea când împlinea 30 de ani.

Campania este realizată cu sprijinul consultanților în strategie și design de brand de la Brandient, iar spotul a fost realizat de echipa Papaya Advertising.

Black Friday la eMAG în data de 15 noiembrie 2019

Cu ocazia lansării cu presa a noii campanii de brand eMAG, sub sloganul „Libertate în fiecare zi”, Iulian Stanciu, CEO eMAG, a dezvăluit și data în care în acest an va avea loc la eMAG evenimentul anual de shopping Black Friday: 15 noiembrie 2019.

eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România care exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 18 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături co branded Raiffeisen Bank.

Întregul conținut al site-ului www.electroretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa produselor electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Follow @electro_retail
Vrei să primeşti noutăţile din electro-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 473 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » eMAG a lansat noua campanie de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”
Explorează subiecte similare:
  • campanie de brand
  • eMag
  • Libertate în fiecare zi
  • Logo
  • marketplace
  • Mihai Șora
  • slogan
  • item-thumbnail
    01 martie 2016

    eMAG Marketplace a ajuns la 1000 de magazine partenere

  • item-thumbnail
    027 noiembrie 2015

    eMAG a înregistrat până la ora 13:00 comenzi de 15,4 milioane de euro în Bulgaria și Ungaria de Black Friday

  • item-thumbnail
    016 martie 2016

    eMAG: În 2016, vânzările pe segmentul wearables se vor dubla

2performant.com
Știrea anterioarăVodafone lansează competiția internațională „Future Changers” pentru a găsi idei inovatoare care sprijină mediul înconjurător
Știrea următoareUber Eats introduce opțiunea Pick-up și în Timișoara

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alătură-te celor 473 cititori fideli!

Cum arată un newsletter?
Klintensiv

Articole populare

item-thumbnail

Krüger&Matz lansează o nouă tabletă cu sistem de operare Windows

6523 aprilie 2015
item-thumbnail

Classic – Primul SmartWatch din portofoliul Krüger&Matz

13 februarie 2015
item-thumbnail

Facebook cumpără WhatsApp pentru 16 miliarde de dolari

320 februarie 2014
item-thumbnail

Review smartphone Sony Xperia Z2

211 august 2014
item-thumbnail

Eterni.me, o platformă digitală revoluționară creată de un antreprenor român

05 februarie 2014

Știri recente

item-thumbnail

Fundația Altex donează școlilor nominalizate de Ministerul Educației și Cercetării echipamente de protecție în valoare de peste 1 milion de Euro

026 februarie 2021
item-thumbnail

Altex Colentina a fost reamenajat cu o investiție de 500.000 euro în modernizare și tehnologizare

024 februarie 2021
item-thumbnail

2Performant a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de peste 20,2 milioane de lei, cu 31% mai mult față de anul precedent

024 februarie 2021
item-thumbnail

eMAG dezvoltă parcul industrial situat la km 19 al autostrăzii A1 și creează un hub logistic de 130.000 mp

022 februarie 2021
item-thumbnail

eMAG va oferi membrilor serviciului Genius milioane de produse cu transport gratuit și retur premium

019 februarie 2021
EuroMonitor
CEEDIY1
2performant.com

Linkuri utile

  • Prima pagină
  • Despre
  • Retaileri
  • Comunicate
  • Newsletter
  • Publicitate
  • Contact

Citește și:

item-thumbnail

Anul ăsta, eMAG organizează Black Friday pe data de 20 noiembrie

item-thumbnail

Miele aniversează 120 de ani de inovație și calitate mondiale și lansează o nouă politică de retur

item-thumbnail

Samsung revoluționează experiența de vizionare TV cu noile televizoare SUHD

Subiecte populare

Samsung orange eMag Vodafone Altex Black Friday studiu flanco evoMAG online smartphone ANCOM Apple Miele Telekom LG e-commerce magazin

Haide să ne cunoaștem și pe Facebook!


Copyright 2021 ElectroRetail.ro. Termeni si conditii de utilizare a site-ului.
Site realizat de SINGA. Bazat pe un template Wordpress realizat de Wpinhands

Scroll
Lucrezi în domeniul produselor electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia ?
E important să fii informat la zi !
Arrow